شناسهٔ خبر: 41930077 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

جریان تحریف را ضربه فنی کنیم

رهبر معظم انقلاب در بیانات اخیرشان از دو جریان تحریف و تحریم سخن گفتند.

صاحب‌خبر -

معظم له در سخنرانی با مردم در روز عید قربان بیان کردند:« به موازات جریان تحریم، یک جریان «تحریف حقایق» و واژگون نشان دادن واقعیات هم وجود دارد، هدف این جریان، ضربه زدن به روحیه مردم و دادن آدرس غلط درباره علاج تحریم است.»

سخن مقام معظم رهبری روشن ترین و بهترین تعریف از سیاهنمایی ها و شایعه پراکنی های دشمنان جمهوری اسلامی ایران است. تحریم و تحریف ارتباط مستقیمی باهم دارند و نمی توان این ۲ جریان را جدا از یکدیگر تصور کرد. جای تاسف  است که چرا برخی کارشناسان و سیاسیون تا به الآن نسبت به این جریان ها بی توجه بوده اند.

متاسفانه در حال حاضر فقط و فقط تاثیرات تحریم تعریف شده و به عوامل و مولفه هایی که می تواند مشکلاتی را در کشور ایجاد کند؛ بی توجهی شده است.

از ابتدای انقلاب تا به اکنون  بلوف ها و بزرگنمایی های از سوی تحریم کنندگان مشاهده شده و می شود. گاهی هم مشکلاتی که در داخل کشور وجود دارد؛ بهانه ای به دست دشمنان برای ایجاد شایعه و فاصله انداختن بین مردم و حکومت می شود.

فارغ از اینکه باید سیاسیون، مسئولان و همه مردم هوشیارانه این مسائل را رصد کنند، تعامل و هماهنگی سران قوا هم در مبارزه با این ۲ جریان ضرورت دارد.

به طور مثال اگر تصمیماتی که در شورای عالی هماهنگی اقتصادی گرفته می شود، به صورت شفاف و با اطلاع رسانی درست از سوی رسانه ها و صدا و سیما به گوش مردم برسد، می تواند در مقابله با تحریم و تحریم نقش ویژه ای داشته باشد. 

این هوشیاری و درست گام برداشتن می تواند به تحلیل های اشتباه دشمنان و برخی دوستداران آمریکا که برای پایان کار نظام جمهوری اسلامی ایران زمانی را مشخص می کند؛ خاتمه بدهند. 

* نماینده ادوار مجلس و عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری

۲۷۲۱۵

نظر شما