شناسهٔ خبر: 41927457 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

مرحله دوم عصر جدید 2

فیلم| اجرای گروه نسل جدید در عصر جدید قسمت هشتم 21 مرداد ۹۹

گروه نسل جدید نخستین اجرای قسمت هشتم مرحله دوم عصر جدید 2 را بر عهده داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر  اجرای گروه نسل جدید این بار با تعداد بیشتری  روی صحنه رفت.

آریا عظیمی نژاد در دقایق اولیه اجرا به این گروه رای سفید داد. 

امین حیایی و دو داور دیگر هم در نهایت رای سفید به این گروه دادند.

سرپرست این گروه توانسته است به یک ریتم و موسیقی ابداعی برسد. این گروه در اثر یک اتفاق و شوخی در اتوبوس به با 5 نفر شکل گرفت و حالا تعداد اعضای آن به بیش از 30 مفر رسیده است. 

آریا عظیمی نژاد: به نظرم این اجرا یک اتفاق در عصر جدید است که می توان به عنوان یک پژوهش آموزشی می توان مورد بررسی قرار کرد. اجرای پر انرژی و جذابی بود.

امینحیایی: نمایش پرشور و پرهیجان را ارائه دادید. یک تیم  کامل و سریع که توانستید به یک وحدت به کارتان رسید.نشان می دهد سرپرست شما توانسته شما را کنار هم قرار دهد. 

رویا نونهالی:غرق لذت شدیم و سرحال امدیم. بحث ریتم بخشی غریزی است اما بخش عمده آن آموزشی است. واقعا ایم اجرا یک برنامه کامل است.

سید بشیر حسینی: به نظرم این گروه دیوانه گروه ساز ابداعی نیستند گروه سازوکار ابداعی هستند و دیوانگی برای این نسل فحش نیست یک وصف است. نسل جدید زبان آموزشی جدید می خواهد. این گروه حتما هوش موسیقیای زیادی دارند. این جمع می تواند میلیونی شود.

 

 

<div id="video-display-embed-code_160749" ><script type="text/JavaScript" src="https://rahbordemoaser.ir/fa/news/play/embed/54468/160749?width=400&height=300"></script></div>

اجرای گروه نسل جدید در عصر جدید

 

نظر شما