شناسهٔ خبر: 41925655 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فراخوان ارسال مقاله با موضوع هنجارهای انتخاباتی در قزوین

قزوین - ایرنا - دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان قزوین برای ارسال مقاله با موضوع تعیین هنجارهای انتخاباتی فراخوان داد.

صاحب‌خبر -

 رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان قزوین شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علاوه بر تعیین هنجارهای انتخاباتی به عنوان موضوع و محور اصلی این فراخوان مقاله، چگونگی نهادینه کردن هنجارهای انتخاباتی در فرهنگ عمومی، تعیین قواعد و ضوابط رقابت سیاسی سالم در انتخابات و راهکارهای افزایش مشارکت و حضور آگاهانه مردم برای انتخابات اصلح از دیگر موضوعات این فراخوان است.

محمد تقی صفری افزود: این فراخوان مقاله در راستای اجرای بند هشت سیاست های کلی انتخابات ابلاغی مقام معظم رهبری انجام شده است.

این مسوول گفت: از اساتید دانشگاهی، دانشجویان و پژوهشگران برای ارسال مقاله در خصوص محورهای یاد شده دعوت به عمل می آوریم.

صفری یادآور شد: علاقه مندان می توانند تا پانزدهم شهریور ماه امسال مقالات خود را به نشانی nezarat.qazvin@gmail.com  و یا با شماره تلفن ۰۹۱۰۰۴۱۶۳۲۲ در پیام رسان سروش ارسال کنند.

 رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان قزوین خاطرنشان کرد: تقویت هنجارهای انتخاباتی در کاهش تخلفات این حوزه و همچین رشد مشارکت مردم در پای صندوق های رای و تقویت سلامت انتخابات کمک می کند.

نظر شما