شناسهٔ خبر: 41921338 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مهدی: همکاری باشگاه‌ها نبود، نمی‌توانستیم لیگ را به سرانجام برسانیم

سرپرست کمیته مسابقات لیگ فوتبال گفت: از تمام تیم‌ها تشکر می‌کنیم که ما را همراهی کردند، زیرا اگر همکاری آن‌ها نبود، نمی‌توانستیم بازی‌ها را به سرانجام برسانیم.

صاحب‌خبر -

سهیل مهدی، سرپرست مسابقات سازمان لیگ در حاشیه مراسم قرعه کشی جام حذفی فوتبال در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: امروز قرعه کشی جام حذفی انجام شد و لیگ برتر را هم با همکاری تمام باشگاه‌ها به سرانجام می‌رسانیم. اگر همکاری باشگاه‌ها نبود، نمی‌توانستیم مسابقات را به سرانجام برسانیم. از تمام تیم‌ها تشکر می‌کنیم که با تمام توان و حسن نیت خود با ما همکاری کردند. ان شاالله مسابقات لیگ برتر و بقیه لیگ‌ها تا ۲ هفته آینده به پایان می‌رسد.  

سرپرست مسابقات سازمان لیگ گفت: شاید برخی دوستان مسئولیت ما را در لیگ برتر مدنظر قرار می‌دهند، اما ما مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته یک، ۲ و ۳ هم هستیم. از باشگاه‌ها می‌خواهم همان طور که تاکنون با ما همکاری کردند، در ادامه لیگ هم به ما کمک کنند تا تمام مسابقات به طور همزمان به پایان برسد.

بیشتر بخوانید:

مهدی در پاسخ به این سوال که زمان آغاز فصل آینده رقابت‌ها چه زمانی است گفت: ان شاالله پس از اتمام لیگ، اردو‌های تیم ملی برای حضور در مقدماتی جام جهانی برگزار می‌شود و باید برای بازی برابر تیم‌های عراق و بحرین آماده شویم. در همین مقطع با سرمربی تیم ملی برای زمان برگزاری فصل جدید لیگ برتر مشورت خواهیم کرد.  

انتهای پیام/ 

نظر شما