شناسهٔ خبر: 41908587 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه صمت | لینک خبر

هر طرح اقتصادی باید با بررسی کارشناسانه همراه باشد

صاحب‌خبر -

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه از هر اقدامی که در جهت گره‌گشایی از زندگی مردم باشد استقبال می‌کنیم، گفت: هر طرح اقتصادی باید با بررسی کارشناسانه، جزییات و اقناع افکار عمومی و نخبگان همراه باشد.

به گزارش قوه قضاییه، سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای‌عالی قوه قضاییه اظهار کرد: از هر اقدامی که در جهت گره‌گشایی از زندگی مردم باشد استقبال می‌کنیم؛ اما هر طرح اقتصادی باید با بررسی کارشناسانه جزییات (نه صرف کلیات) و اقناع افکار عمومی و نخبگانی همراه باشد. وی افزود: اقناع افکار عمومی و نخبگانی درباره جزییات کارشناسی طرح‌های اقتصادی به مردم و فعالان اقتصادی آرامش می‌دهد، در غیر این صورت موجب حیرت و سرگردانی آنها خواهد شد.
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: اگر اجرای عدالت به‌معنای دوری از هوا و نفوذپذیری باشد، اجرای آن بسیار آسان خواهد شد. رئیسی ادامه داد: دیدن رفتار همراه با تبعیض برای مردم سخت است. وی تصریح کرد: تلاش برای کاستن آلام آسیب‌دیدگان انفجار لبنان، یک وظیفه بشری و همگانی است. رئیس قوه قضاییه افزود: حزب‌الله در جنگ ۳۳ روزه لبنان را در چشم جهان به‌عنوان ملتی مقاوم جلوه داد و هیچ توطئه‌ای نمی‌تواند مقاومت لبنان را نادیده بگیرد و بر مردم لبنان کارساز شود.




نظر شما