شناسهٔ خبر: 41896681 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

سردار قاسم رضایی:

راه اندازی قرارگاه مقابله با قاچاق در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد

موج نیوز

جانشین فرمانده ناجا از راه اندازی قرارگاه مقابله با قاچاق خبر داد و اعلام کرد نیروی انتظامی در ماه محرم با دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا هماهنگ است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا در خصوص اقدامات نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق و ساماندهی مرزها گفت : پلیس به حکم وظیفه ای که دارد در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر جهش تولید ، راه اندازی قرارگاه مقابله با قاچاق  را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به حضور پررنگ پلیس در مرزها و استقرار در گمرکات ، گفت : در این راستا پلیس اقتصادی و پلیس گمرک تشکیل و توفیقات خوبی در زمینه کشف قاچاق و پیشگیری از قاچاق کالاهای مورد نیاز و اساسی در کشور به دست آورده است .

سردار رضایی با تاکید بر تامین کالاهای مورد نیاز مردم در پیشگیری از ویروس کرونا گفت : کالاهایی که در بهداشت و سلامتی مردم نقش دارند جزو کشفیات پلیس بوده است.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به رویکرد پلیس در ایام محرم گفت : نیروی انتظامی در ماه محرم با دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا هماهنگ بوده و تمامی برنامه ها را در راستای آرامش و امنیت کشور اجرا خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی از هیات های مذهبی که ساز و کارهای بهداشتی را رعایت می کنند استقبال می کند ، گفت : محتکران اقلام بهداشتی ومواد ضدعفونی کننده بدانند با برخورد قاطع پلیس روبه رو می شوند و نیروی انتظامی بخشی از توان خود را برای مقابله با احتکار اقلام بهداشتی مانند ماسک و مواد ضدعفونی به کارگرفته است.

سردار رضایی در خصوص فعالیت کولبران گفت : کولبر تعریف شده و فعالیت های آنها در چارچوب قانون و مورد حمایت نیروی انتظامی است اما کسانی که نصف شب از ارتفاعات انواع قاچاق موارد ممنوعه مثل سلاح ، مهمات و مشروبات الکلی و کالاهای ضد فرهنگی حمل می کنند ،نیروی انتظامی کولبر نمی داند و مطالبه مردم است که مانع فعالیت آنها شود.

وی گفت: این افراد در پوشش کولبر مخل امنیت و آسایش مردم هستند و مردم نمی پذیرند فعالیت آن ها مخل امنیت باشد و فعالیت آن ها جزء خط قرمزهای نیروی انتظامی است.

 سردار رضایی با اشاره به اینکه فعالیت اراذل و اوباش جزء خطوط قرمز پلیس است گفت : در جلسه کمیسیون عملیات تاکید شد با اراذل و اوباش که مخل آسایش مردم هستند به شدت برخورد شده و از شهروندان نیز تقاضا داریم شرارت این افراد را معرفی تا برخورد لازم صورت گیرد.

 

نظر شما