شناسهٔ خبر: 41880879 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نماینده صومعه سرا در مجلس:

از مطالبات و خواسته‌های به حق تلاشگران شبكه پستی حمایت می‌كنیم

نماینده مردم شهرستان صومعه سرا اعلام کرد که ما نمایندگان در خانه ملت حامی تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی کارکنان پست و پیگیر مطالبات به حق آنان هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید کاظم دلخوش اباتری، نماینده مردم شهرستان صومعه سرا ضمن حضور در اداره کل پست گیلان، در گفتگو با مهدی فخربین سبحانی مدیر کل پست استان، افزود: کارکنان پست به ویژه موزعین این شبکه، از جمله تلاشگران خط مقدم خدمات رسانی در دوران شیوع کرونا هستند که این تلاش‌ها موجب شده، خدمات پست پررنگ‌تر از همیشه به نظر آید.

وی در ادامه به مشکلات مردم روستای ضیابر در خصوص ارسال مراسلات و استفاده از خدمات پست اشاره و اضافه کرد: با توجه به اینکه روستای ضیابر شهرستان صومعه سرا به زودی به بخش تبدیل می‌شود، تعمیر و تجهیز دفتر پستی این روستا می‌تواند نقش موثری در حل مشکلات به ویژه ارسال محصولات و تولیدات بومی منطقه داشته باشد.

مهدی فخربین سبحانی مدیر کل پست گیلان نیز در این دیدار با ارایه گزارشی از وضعیت پست استان و قدردانی از توجه نمایندگان مجلس به خدمات رسانی کارکنان شبکه پستی، اظهار داشت: با حمایت مقامات استانی و نماینده مردم منطقه در مجلس، تلاش می‌کنیم تا هر چه زودتر مشکلات دفتر پستی ضیابر حل شود.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما