شناسهٔ خبر: 41867099 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مردم بروجرد پروتکل‌های بهداشتی را در عزاداری‌های محرم رعایت کنند

گروه استانها- امام جمعه شهرستان بروجرد گفت: مردم بروجرد مراسم و آیین عزاداری محرم را با شکوه، منظم، به صورت کم حجم و در اماکن بدون سقف و با رعایت فاصله اجتماعی برگزار کنند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام علی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بروجرد با بیان اینکه امسال مراسمات دهه نخست محرم با رعایت اصول بهداشتی برگزار می‌شود اظهارداشت: از تمام مسئولان در امور اجرایی در خواست می‌کنم که در بحث رعایت نکات بهداشتی همیشه و در همه جا ثابت قدم بوده و اجازه ندهند افراد بدون ماسک در اماکن عمومی تردد داشته باشند.

وی افزود: رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی حق الناس محسوب می‌شود و باید رعایت شود چرا که همه در برابر سلامتی دیگران ضامن هستیم.

امام جمعه شهرستان بروجرد عنوان کرد: به روزهای برگزاری عزاداری حسینی نزدیک می‌شویم و همه آحاد مردم قلبا می‌خواهند در این مراسمات شرکت کرده و عشق و ارادت خود را نسبت به سرور و سالار شهیدان نشان دهند، هرکس به طریقی عمق علاقه خود را نشان می‌دهد.

وی ضمن تاکید بر رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی خاطرنشان کرد: بر لزوم برگزاری این مراسم تاکید دارم و از مردم شریف بروجرد می‌خواهم این مراسم و آیین عزاداری را با شکوه و منظم به صورت کم حجم و در اماکن بدون سقف و با رعایت فاصله اجتماعی برگزار کنند.

حسینی تاکید کرد: برای احترام به این دهه و حضور در این مراسمات، آرامش و آسودگی خیال شرکت کنندگان مقرر شد دهه نخست ماه محرم هرشب بعد از نماز مغرب و عشاء،این مراسم در محل گلزار شهدا برگزار شود.

انتهای پیام/642/ت

نظر شما