شناسهٔ خبر: 41862727 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون موتورسواری و اتوموبیل‌رانی | لینک خبر

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی: تمام قد در کنار فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی هستیم

صاحب‌خبر -

دکتر حسین اربابی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی گفت: اشتراکات این دو نهاد زیاد است و هر دو از یک خانواده و با وظایفی نسبتا متفاوت هستند که با هم اندیشی و هم افزایی می توانیم اتفاقات خوبی را برای هر دو مجموعه و مخاطبانشان رقم بزنیم.

 

به گزارش مافیری، دکتر حسین اربابی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، در دیدار با مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با بیان این که این فدراسیون همیشه برای ما اهمیت داشته است، افزود: ۱۰۰ در صد و بدون هیچ چانه زنی، تمام قد در کنار فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی هستیم.

او بیان این که کانون جهانگردی و اتومبیلرانی قدمت ۸۶ ساله دارد، ادامه داد: این کانون در اهداف و برنامه ها آنقدر با فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی آمیختگی دارد که هیچ جدایی بینشان متصور نیست و این دو بدنه همیشه همکار و همراه هم بوده اند.

اربابی در پایان گفت: امیدوارم هر چه سریعتر فرصت ها را برای هم افزایی هر چه بیشتر بین اعضای این خانواده بزرگ اجرایی کنیم.

وی همچنین در حاشیه این دیدار در خصوص برنامه های آینده کانون جهانگردی و اتومبیلرانی گفت: اشتراکات این دو نهاد زیاد است و هر دو از یک خانواده و با وظایفی نسبتا متفاوت هستند که با هم اندیشی و هم افزایی این وظایف می توانیم اتفاقات خوبی را برای هر دو مجموعه و مخاطبانشان رقم بزنیم.

اربابی در خصوص حوزه گردشگری این کانون اظهار داشت: در این حوزه بیش از ۲۰۰ رالی تور برای هم امسال و هم سالهای آینده تدوین کرده ایم که تعدادی از آنها در حال اجرا هستند و بقیه نیز برگزار خواند شد.

او تصریح کرد: بزرگترین دستاورد رالی تور ها نشاط اجتماعی است که خانواده ها می توانند در کنار هم و با رعایت پرتکل های بهداشتی از اماکن گردشگری بازدید کنند و در ضمن استاندارهای رانندگی در جاده ها و خیابان های شهرها را فرا می گیرند.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی افزود: با آموزش هایی که در رالی تور ها داده می شود ان شاءالله شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده ای خواهیم بود و همچنین می توانیم حداقل هایی در خصوص ایمنی جاده ها را نیز داشته باشیم.

نظر شما