شناسهٔ خبر: 41861563 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس شورای شهر تهران:

حمایت از رسانه‌های داخلی جلوی رشد شبهه رسانه‌ها را می‌گیرد

سمیرا خباز

هاشمی با اشاره به وضعیت نامناسب اقتصادی حاکم بر رسانه های کشور اظهار داشت: باید با حمایت از رسانه های داخلی کمک کنیم تا جلوی رشد «شبهه رسانه»ها در فضای مجازی گرفته شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در دویست و بیست و نهمین جلسه شورای شهر تهران، در سخنرانی پیش از دستور خود با تبریک روز خبرنگار و عید سعید غدیر خم با اشاره به اینکه رسانه رکن چهارم دموکراسی است و تاثیر آن در جامعه باعث اصلاح ساختارها می شود، گفت: وضعیت نامناسب شرایط اقتصادی خبرنگاران، عدم ثبات شغلی و اقتصاد بیمار حاکم بر رسانه ها امکان فعالیت عمیق را از آنها گرفته است.

وی در ادامه اظهار داشت: به همین دلیل شاهد شکل گیری یک شبهه رسانه در فضای مجازی هستیم که جایگزین رسانه ها شده است و مسئولیت خبررسانی را بر عهده نمی گیرد.

هاشمی بروز این معضل را باعث بروز شایعات و قضاوت های شتابزده دانست و گفت: این فضا باعث تشویش اذهان عمومی می شود.

رئیس شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم این مساله را حل کنیم، لازم است رسانه های داخلی را هر چه بیشتر حمایت کنیم و سعه صدر داشته باشیم و تحمل کنیم تا آنها بتوانند این معضل را حل کنند و جذابیت بیشتری برای مردم داشته باشند که باعث افزایش مخاطب شده و اقتصاد آنها را تقویت کند.

نظر شما