شناسهٔ خبر: 41856399 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

شاهکار آلومینیوم سازان در کرمان/کار صعود به هفته پایانی کشید

مجید جمالو

حساس ترین دیدار نیم فصل دوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور با برتری نماینده اراک پایان یافت.

صاحب‌خبر -

در یکی از دیدارهای هفته سی و سوم این مسابقات از ساعت 20 امشب، شنبه ۱۸ مردادماه تیم های مس کرمان و آلومینیوم اراک در استادیوم شهید باهنر کرمان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری یک برصفر تیم آلومینیوم خاتمه یافت تا جدال صعود به لیگ برتر به هفته پایانی کشیده شود.

شاگردان رسول خطیبی که برای حفظ شانس صعود به لیگ برتر نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار داشتند، بازی را با انگیزه آغاز کردند و در دقیقه 7 توسط حامد پاک دل به گل سه امتیازی خود دست یافتند.

در ادامه، حملات تیم مس کرمان بر روی دروازه نماینده اراک راه به جایی نبرد تا آلومینیوم سازان بازی بزرگ لیگ دسته اول را به سود خود خاتمه دهند.

در جدول، تیم آلومینیوم با این پیروزی ارزشمند خارج از خانه ۶۰ امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به مس کرمان در رده دوم جای گرفت تا در هفته پایانی، تکلیف دیگر تیم صعودکننده به لیگ مشخص شود.

تیم خوشه طلایی ساوه هم با گل‌های سجاد اژدر و رضا معقولی از سد استقلال خوزستان گذشت و با ۵۹ امتیاز در رده چهارم ایستاد.

در یکی از دیدارهای مهم این هفته هم تیم مس رفسنجان در زمین نود ارومیه با تک گل علی پورمحمد به برتری رسید و با این پیروزی ضمن رسیدن به امتیاز ۶۶ در فاصله یک هفته مانده به پایان مسابقات، صعود خود را به لیگ برتر قطعی کرد.

در هفته پایانی، یکشنبه 26 مرداد تیم آلومینیوم اراک از داماش گیلان پذیرایی می کند و مس کرمان در تبریز میهمان علم و ادب خواهد بود.

انتهای پیام 

نظر شما