شناسهٔ خبر: 41841830 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آزادسازی زندانی غیرعمد در شهرقدس به مناسبت عید غدیر

امام جمعه شهرستان قدس با اشاره به روز خبرنگار گفت: به همت حوزه علمیه خواهران، فردی که به دلیل بدهکاری غیرعمد زندانی شده بود به مناسبت عید غدیر به آغوش خانواده‌اش بازگشت و طرح آزادسازی زندانیان جرائم نقدی غیرعمد ادامه خواهد داشت. امام جمعه شهرستان قدس با اشاره به روز خبرنگار گفت: به همت حوزه علمیه خواهران، فردی که به دلیل بدهکاری غیرعمد زندانی شده بود به مناسبت عید غدیر به آغوش خانواده‌اش بازگشت و طرح آزادسازی زندانیان جرائم نقدی غیرعمد ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهر قدس، حجت الاسلام والمسلمین جوکار امام جمعه شهرستان در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته که ظهر امروز در مصلی این شهر برگزار شد، ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و خدا محوری در زندگی اظهار کرد: بهترین راه تقویت تقوا پذیرش ولایت علی علیه السلام و پیروی از ولی فقیه است و راه تقوا از راه ولایت می‌گذرد. 

وی ضمن یاد شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم و شهدای رسانه افزود: خبرنگار رزمنده مجاهدی است که قلم او سلاح اوست و ارزش این قلم به اندازه‌ای است که خداوند به آن سوگند میخورد. سلاح خبرنگار برای دفاع از ولایت و انقلاب است. واقعه غدیر توسط خبرنگاران به دست ما رسیده است. خبرنگار حلقه وصل میان مردم و مسئولین در انعکاس و پیگیری مشکلات مردم است.  مسئولان لازم است توجه بیشتر به خبرنگاران داشته باشند. 

خطیب نماز جمعه شهرستان قدس گفت: تمام برنامه های مذهبی و فرهنگی به‌صورت سلامت محور برگزار می‌شود و نمازگزاران با رعایت دستورالمعل‌های بهداشتی و شرکت‌ در نماز جمعه در حال جهاد در راه خدا هستند.

وی گفت: به همت حوزه علمیه و با کمک خیرین شهرقدس زنی که به دلیل بدهکاری مالی زندانی شده بود، آزاد شد و به مناسبت عید غدیر به آغوش خانواده‌اش باز گشت و طرح آزادسازی زندانیان جرائم نقدی غیرعمد ادامه خواهد داشت. 

حجت الاسلام جوکار بیان داشت: حرکت سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات و دستگیری سرکرده گروهک تندر، نمایش اقتدار و استدلال دستگاه عدالتی جمهوری اسلامی ایران است. 

وی تصریح کرد: دشمن دنبال توطئه و برکناری مجلس و دولت لبنان است که همسو با جریان انقلاب اسلامی و هماهنگ با حزب‌الله و جریان مقاومت است. اما مقاومت در منطقه با محوریت سید مقاومت در لبنان ادامه خواهد داشت. 

انتهای پیام/

نظر شما