شناسهٔ خبر: 41839341 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان :

نمایندگان مجلس در حمایت از صاحبان قلم از هیچ کوششی دریغ نمی کنند

 نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در خانه ملت اظهار داشت : چنانچه لایحه ای در راستای چتر حمایتی خبرنگاران، از سوی دولت و وزارت ارشاد به مجلس ارائه شود ، نمایندگان مجلس یازدهم در خصوص حمایت از صاحبان قلم از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش برنا از اراک محمد حسن آصفری طی نشستی صمیمی با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار بیان داشت : خبرنگاران پل ارتباطی میان مردم و مسئولین هستند از این رو باید صداقت در خبرنویسی و بیان واقعیت را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند تا بتوانند اعتماد عمومی مردم را جلب کنند .

وی افزود : در شرایط کنونی جامعه رعایت اصول خبرنویسی و اخلاق حرفه ای از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که خبرنگاران مردم را از وضعیت کشور ، منطقه و جهان آگاه می کنند و عملکرد مسئولین را در بوته نقد و بررسی قرار می دهند اما باید نقد منصفانه و به دور از سیاه نمایی باشد. 

آصفری تاکید کرد : باید مسئولین با خبرنگاران تعامل و همکاری داشته‌باشند و همواره پاسخگوی این جامعه هدف باشند و از سوی دیگر با ارائه اخبار موثق و دقیق به مردم ارائه در راستای افزایش اعتماد و رضایتمندی مردم گام برداریم تا مردم گرایش به شبکه های معاند نداشته باشند.

نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در خانه ملت پیگیری مطالبات مردم از سوی مدیران را از دیگر وظایف خبرنگاران عنوان کرد و گفت : خبرنگاران باید مردم را در جریان پرداخت حقوق های نجومی و همچنین ایجاد ناعدالتی ها به برخی مسئولین قرار دهند تا سره از ناسره تشخیص داده شود و منافع ملی کشور نیز تامین شود .

آصفری ضمن تاکید بر اینکه بی احترامی به خبرنگاران به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست ، افزود: در حال حاضر خبرنگاران از امنیت و حمایت های شغلی لازم برخوردار نیستند از این رو مجلسی ها این آمادگی را دارند که با ارائه و تدوین لایحه ای از سوی دولت و وزارت ارشاد ، حمایت های لازم را از صاحبان قلم داشته باشند و در راستای رفع مشکلات جامعه خبرنگاران گام های موثری بردارند.

 

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما