شناسهٔ خبر: 41835827 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار زنجان: فعالان عرصه خبر مجاهدان راستین راه عدالت و حقیقت هستند

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: بی‌شک فعالین عرصه خبرنگاری که در تلاشند تا حقیقت رویدادهای جامعه را به اطلاع مردم برسانند و در این میان، امیدبخش، آگاهی رسان و آموزش دهنده باشند، مجاهدین راستن راه عدالت و حقیقت هستند.

صاحب‌خبر -

فتح الله حقیقی روز جمعه در پیامی به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار افزود: فعالیت در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه به واسطه ضرورت ارتباط مستقیم با آحاد مختلف مردم و مسوولین و بدلیل اهمیت و حساسیت بالا در استفاده از شیوه های نوین خبرنویسی و اطلاع رسانی در عصر ارتباطات، مسوولیتی خطیر و نیازمند ظرافت، دقت و هنرمندی در نگارش است. 
وی افزود: در عصری که گاه به واسطه خطرات و بلایا و بیماری های گوناگون و گاه به دلیل ظلم تمامیت خواهان جهان که بی‌توجه به نگاه نگران و متحیر آدمیان، هربار به بهانه رنگ و نژاد و دین و ملیت، حادثه‌ای ناگوار در گوشه و کنار دنیا می‌آفرینند، این خبرنگاران، مردان و زنانی بی ادعا در عرصه خبرنگاری و اطلاع رسانی با قلم گویا و عدالت خواه خویش، دل به مخاطرات می سپارند به مجاهدت در راه بیان حقایق می پردازند. 
حقیقی یادآورشد: در ایران سربلند، اصحاب رسانه و مطبوعات یکی از ارکان اصلی نظام به شمار می آیند که با تعهد و پایبندی به رسالت خویش، اطلاع رسانی دستاوردهای نظام و امیدآفرینی در جامعه را بر عهده دارند و در راستای  ارتقاء سطح فرهنگی و آگاهی انسان ها گام های اساسی برمی دارند تا زمینه توسعه جوامع بشری و رشد و تعالی شهروندان را فراهم آورند. 
استاندار زنجان افزود: در هفدهم مرداد، سالروز شهادت محمود صارمی، خبرنگار فقید خبرگزاری جمهوری اسلامی که به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده، ضمن تبریک به فعالین حوزه خبرنگاری و مطبوعات، امیدوارم با عنایات خداوند متعال همواره کوشا، پویا و نواندیش باشند. 
 

نظر شما