شناسهٔ خبر: 41822315 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر کانون فرهنگی هنری رضوانفر اهواز:

مسابقه نقاشی غدیر در کانون رضوانفر برگزار می‌شود

شهاوی از برگزاری مسابقه نقاشی غدیر توسط واحد بانوان کانون رضوانفر خبر داد و گفت: این مسابقه به صورت غیرحضوری و تنها با ارسال آثار انجام می‌پذیرد.

صاحب‌خبر -

«محمد شهاوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با بیان اینکه به مناسبت عید سعید غدیرخم به مدت دو روز ایستگاه شادی در حصیرآباد اهواز برپا می‌شود اظهار کرد:این ایستگاه‌ها 16 و 17 مرداد برپا می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید هاشم رضوانفر اهواز با اشاره به اینکه با همکاری واحد بانوان این کانون مسابقه نقاشی کودکان با موضوع غدیر برگزار و به نفرات برگزیده جوایزی اهدا می‌شود افزود: این مسابقه به صورت غیرحضوری و تنها با ارسال آثار انجام می‌پذیرد.

 

وی از توزیع بسته‌های بهداشتی همراه با شیرینی در ایستگاه‌های شادی خبر داد و اضافه کرد: یکی از عمده مراسمی که همه ساله به صورت گسترده برگزار می‌کردیم جشن عیدغدیر بود اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا این مراسم برگزار نمی‌شود.

 

شهاوی تصریح کرد: در حال رایزنی با حوزه علمیه  امام صادق (ع) هستیم تا در صورت موافقت کتابچه داستانی واقعه غدیر که توسط اعضا این کانون تهیه شده است در روز عید غدیر توزیع شود.

 

پایان پیام/690

نظر شما