شناسهٔ خبر: 41815614 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

نگاه توسعه گرایانه رسانه های محلی به کردستان

صاحب‌خبر -

 به گزارش روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان, عبیدالله رستمی مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان درآستانه روز خبرنگار و سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی با مدیر و نماینده خبرگزاری فارس و خبرنگاران این رسانه محلی دیدار و گفت: نگاه توسعه گرایانه رسانه های محلی موجبات رشد و توسعه درونی استان کردستان را فراهم می کند.
رستمی ضمن عرض تبریک روز خبرنگار به آقای توفیق مفاخری مدیر خبرگزاری فارس در استان و خبرنگاران و عکاس این خبرگزاری اظهار داشت: خبرگزاری فارس در کردستان به واقع دارای نگاه توسعه گرایانه و در راستای توسعه استان اقدام به کار خبری و رسانه  ای می کند و این نگاه بسیار جای تقدیر و قدردانی است.
وی گرافیک تصویری سایت خبرگزاری فارس در استان را بسیار جذاب دانستند و گفت: استفاده از تصاویر و تهیه گزارشات تصویری و چند رسانه ای موجب جذابیت و جذب مخاطب در این رسانه شده است.
وی در توصیف بخشی دیگر از خبرگزاری فارس در استان گفت: گزارشات میدانی تهیه شده توسط خبرنگاران این خبرگزاری گره های زیادی از مشکلات توسعه نیافتگی استان را باز می کند.
درپایان این دیدار توفیق مفاخری مدیر خبرگزاری فارس در استان کردستان از حضور مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی در آستانه روز خبرنگار در دفتر خبرگزاری فارس قدردانی نمود.

برچسب‌ها:

نظر شما