شناسهٔ خبر: 41807090 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ادعای موندودپورتیوو

توافق ابتدایی تراشتگن و بارسا بر سر تمدید قرارداد

طبق ادعای موندودپورتیوو بارسا و تراشتگن بر سر مدت تمدید قرارداد به توافق قطعی رسیدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تمدید قرارداد با مارک آندره تراشتگن اولویت اصلی بارسلوناست و اطمینان این باشگاه از تمدید قرارداد با این دروازه بان آلمانی طی هفته های آینده در حال افزایش است. بارسلونا می خواهد قرارداد تراشتگن را تا ژوئن 2025 تمدید کند و دستمزد او را به شکل قابل توجهی افزایش دهد. 

قرارداد کنونی تراشتگن با بارسلونا در سال 2022 به اتمام می رسد. پیش از دوران شیوع کرونا، مذاکراتی میان بارسلونا و تراشتگن در جریان بود اما شیوع ویروس کرونا باعث توقف مذاکرات شد. 

 

 

Ter Stegen ampliará su contrato por cinco temporadas más

 

 

گلر آلمانی بارسا هفته گذشته از استراحت یک هفته ای خود بازگشت تا تمریناتش را برای مصاف حساس مقابل ناپولی در لیگ قهرمانان از سر بگیرد. او که در بازگشت به بارسلونا با خبرنگار برنامه خوگونس شبکه لاسستا روبرو شده بود، در پاسخ به سوالی در مورد تمدید قراردادش لبخند زد و به یک پاس کوتاه اکتفا کرد:« ببینیم چه خواهد شد.»

 

 

طبق ادعای موندودپورتیوو، تمدید با تراشتگن در مسیر درستی قرار دارد و هرچند بر سر مسائل مالی هنوز توافق قطعی حاصل نشده اما بر سر مدت قرارداد دو طرف به توافق رسیده اند. گلر آلمانی با بارسا 5 ساله تمدید خواهد کرد. هم بارسا و هم تراشتگن بر سر ادامه همکاری موافقت کرده اند اما بحران اقتصادی ناشی از کرونا باعث شده تا رقم پیشنهادی بارسا با رقم مورد توقع تراشتگن تفاوت داشته باشد.

گفته می شود تراشتگن سالانه دستمزدی 15 میلیون یورویی از بارسا طلب کرده است. جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسا اخیرا گفت که تراشتگن باید شرایط مالی باشگاه را درک کند. با توجه به بحران اقتصادی پساکرونا بدون شک توافق نهایی با تراشتگن بر سر رقمی کمتر صورت خواهد گرفت.

 

 

 

 

 

نظر شما