شناسهٔ خبر: 41797474 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

بسته خبری فوتبال ایران؛

پول برانکو تامین شد/ وضعیت نا‌مشخص جعفری مقابل استقلال/ فولاد نکو بی‌رحم در آره‌نا

با بسته خبری اخبار فوتبال ایران با ما همراه باشید.

صاحب‌خبر - ایسکانیوز – رضا صالحی؛ حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید . واکنش مدیرعامل استقلال به جذب احسان حاج صفی احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال وقتی با سوالی درباره احتمال جذب حاج صفی مواجه شد،‌ اینطور واکنش نشان داد: «جلساتی را با کادر فنی و سرمربی تیم داشتیم. تلاش می‌کنیم شاکله تیم را حفظ کنیم. بچه‌های ما پرقدرت و با کیفیت هستند. قصد داریم امسال کمترین خروجی را داشته باشیم و بازیکنانی که اضافه می‌کنیم با کیفیت و در حد نام استقلال باشند.» علی دشتی دیدار با شهرخودرو را از دست داد علی دشتی هافبک تهاجمی استقلال که قبل از دیدار با نساجی دچار آسیب دیدگی شده بود،‌ علاوه بر این دیدار در دو مسابقه بعدی تیمش مقابل پارس جنوبی جم و سپاهان اصفهان هم حضور نداشت.
دشتی این روز ها در تمرینات استقلال نیز به طور اختصاصی کار می‌کند تا مشخص شود هنوز به شرایط آرمانی نرسیده است. او که از ناحیه کشاله پا مصدوم شده بود، فعلا دوران نقاهت را طی می‌کند و با این تفاسیر مقابل شهرخودرو نیز غایب خواهد بود.
استقلال علاوه بر دشتی در بازی با شهرخودرو آرش رضاوند را نیز به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت. وضعیت نامشخص جعفری مقابل استقلال شهرخودرو که در هفته‌های اخیر سعید صادقی، فرشاد فرجی، روح‌الله سیف‌اللهی و محمدحسین مرادمند را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته، مقابل استقلال محمدعلی فرامرزی را نیز به دلیل محرومیت در فهرست ندارد و احتمالا به این جمع یک بازیکن دیگر هم اضافه شود. حسن جعفری، مدافع راست شهرخودرو که در دیدارهای قبلی تیمش به میدان رفته و عملکرد خوبی داشت، در تمرین امروز مشهدی‌ها دچار آسیب دیدگی شده و ممکن است دیدار با استقلال را از دست بدهد. جعفری در جریان تمرین امروز شهرخودرو از ناحیه مچ پای راست با مصدومیت مواجه شد و از تمرین بیرون رفت تا فردا چهارشنبه پس از عکسبرداری و معاینه پزشکی، وضعیت دقیق او برای دیدار با استقلال مشخص شود. باقری: به آینده تیم ملی با اسکوچیچ خوشبینم روح الله باقری، مهاجم نساجی مازندران در رابطه با دراگان اسکوچیچ و آینده ی تیم ملی با او گفت: همه دیدگاه ها قابل احترام است. اما من به عنوان مربی ای که با او کار کردم به وی احترام می گذارم و برایش در تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم. همه ما به عنوان یک ایرانی باید از سرمربی تیم ملی دفاع کنیم و برای صعود تیم ملی به جام جهانی همراه او باشیم. من شاگرد اسکوچیچ بودم. او مربی خوبی است و به آینده تیم ملی با او خوشبین هستم. شروع دوباره سیرجانی ها برای دوئل با نفت مسجدسلیمان شاگردان آقا معلم پس از دو روز استراحت و تعطیلی تمرینات‌شان، از امروز قرار است تمرینات خود را برای رویارویی با نفت مسجدسلیمان که دوشنبه آینده برگزار می‌شود، آغاز کنند. سیرجانی‌ها در سه هفته اخیر موفق به کسب 7 امتیاز شده‌اند و شانس‌شان برای بقا در لیگ نوزدهم دوچندان شده است؛ در نتایج موفق اخیر گل گهر، تقویت کادرفنی و حضور مجتبی سرآسیایی به عنوان دستیار مجید جلالی نقش پررنگی را داشته است. کسب سه امتیاز حساس مقابل نفت در هفته بیست و هشتم می‌تواند امیدهای شاگردان جلالی را برای بقا دوچندان سازد. فولاد نکو بی‌رحم در آره‌نا آمار بازی‌های اخیر تیم نکونام در خانه فوق‌العاده است، تیم جوان و جسور فولاد در هفت بازی اخیر خانگی خود هفت برد کسب کرده است، آن‌ها در این هفت دیدار اخیر خانگی مقابل تیم‌های استقلال تهران، شهر خودرو مشهد، شاهین بوشهر، ماشین‌سازی تبریز، گل‌گهر سیرجان، ذوب‌آهن اصفهان و پارس جنوبی جم موفق به پیروزی شده‌اند و برای رسیدن به موفقیت و نزدیک شدن به سهمیه آسیایی نیاز به دو برد در این دو دیدار خواهند داشت. پول برانکو تامین شد رضا یلوه، معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس با قطعیت از بسته شدن پرونده مطالبات برانکو در روز پنج شنبه خبر داد و گفت: آره! نه! ما در حال مکاتباتی با آقای برانکو هستیم ولی هواداران قطعا مطمئن باشند که پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس با محرومیت مواجه نمی‌شود. ما در تلاش برای مذاکره با برانکو هستیم. در این جلسه که در فدراسیون با آقای نبی بودیم به اتفاقات مثبتی رسیدیم. وی در ادامه گفت: پول را حتما پرداخت خواهیم کرد. بخشی از آن البته. آقای رسول پناه خودشان در اینباره صحبت کافی و شفاف خواهند داشت.

نظر شما