شناسهٔ خبر: 41793200 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تغییر نحوه برگزاری آزمون‌ راهنمایی و رانندگی در همدان/ رعایت زمان و فاصله‌گذاری اجتماعی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان از تغییر نحوه برگزاری آزمون‌های راهنمایی و رانندگی در همدان خبر داد و گفت: به منظور کنترل شیوع بیماری کرونا رعایت زمان و فاصله‌گذاری اجتماعی در آزمون‌ها مورد توجه است.

صاحب‌خبر -

علی فکری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به شیوع بیماری کرونا از تغییر نحوه برگزاری آزمون راهنمایی و رانندگی خبر داد و اظهار کرد: برنامه‌ریزی خاصی در این زمینه انجام شده و پروتکل‌های بهداشتی با دقت رعایت می‌شود.

وی با اشاره به الزامی بودن استفاده از ماسک در آزمون‌های راهنمایی و رانندگی گفت: ضدعفونی کردن سالن‌ها به صورت مستمر از دیگر برنامه‌هاست.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان با بیان اینکه تعداد شرکت‌کنندگان آموزشگاه‌ها در آزمون‌های راهنمایی و رانندگی مشخص شده است افزود: مثلا به یک آموزشگاهی تاکید کرده‌ایم که تعداد مشخصی شرکت‌کننده معرفی کنند که آنها نیز در سالن با فاصله اجتماعی مستقر می‌شوند و آزمون برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امکان دارد در یک روز آزمون پایه یک، دو و سه برگزار شود اما در ساعت‌های مختلف گفت: بخشی از شرکت‌کنندگان ساعت ۸ تا ۱۰، بخشی ۱۰ تا ۱۲ و بخشی ۱۲ تا ۱۴ آزمون می‌دهند و رعایت فاصله‌گذاری و زمان به شدت مورد قرار گرفته است.

فکری با اشاره به اینکه روزانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ نفر در آزمون‌های راهنمایی و رانندگی شرکت می‌کنند که از این تعداد تقریبا ۱۲۰ تا ۱۵۰ نفر در آزمون کتبی و ۱۰۰ نفر در حوزه عملی هستند افزود: فاصله‌گذاری دقیق برای شرکت کنندگان آزمون‌های کتبی رعایت و آزمون‌های عملی نیز تک به تک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

نظر شما