شناسهٔ خبر: 41791460 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی:

اصلاح ساختار ادارات کل راه و شهرسازی در دستور کار قرار دارد

شاهرود- معاون توسعه و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه اصلاح ساختار ادارات کل راه و شهرسازی در دستور کار قرار دارد ، گفت: این موضوع مشکلات را در شرق استان سمنان کاهش می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، نعمت الله ترکی شامگاه سه شنبه در دیدار با مدیرکل و مسئولان راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) به میزبانی این اداره کل ضمن بیان اینکه بررسی و اصلاح ساختار سازمانی در اولویت معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی قرار دارد، بیان کرد: چابک‌سازی اداری و تسریع در خدمت‌رسانی دو محور این موضوع هستند.

وی افزود: تشکیل دو اداره کل مستقل در شاهرود موضوع قابل توجهی برای خدمت رسانی به مردم است اما مشکلاتی هم در این اداره کل وجود دارد که آن‌ها را با تلاش، به حداقل می‌رسانیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ادغام راه و شهرسازی در حقیقت نیازمند توجه بیشتر به حوزه توسعه منابع انسانی و پشتیبانی دارد، گفت: برنامه‌های خوبی در زمینه اصلاح ساختارها در پیش است که امیدواریم با اجرای آنها مشکلات کاهش یابند.

توجه به زیرساخت‌های شاهرود و میامی

امام جمعه موقت شاهرود هم در این دیدار با بیان اینکه ظرفیت‌های معنوی شهرستان در حوزه‌های علمیه نجف و قم و مشهد مقدس و اماکن گردشگری مانند امامزاده محمد بن جعفر صادق (ع) در شهر نمونه گردشگری بسطام و ابن یمین فرویدی و بایزید بسطامی و ابوالحسن خرقانی و همچنین هنرمندانی چون داوود میرباقری قابل توجه هستند، گفت: شاهرود با بیش از یک هزار شهید بیشترین شهید استان را دارد و لذا این مردم شایسته بهترین خدمات هستند.

حجت الاسلام حمید عبداللهیان با بیان اینکه خدمت به مردم عبادتی بزرگ محسوب می‌شود که امید آفرینی و تقویت سرمایه‌های اجتماعی نظام اسلامی را منجر خواهد شد، تاکید کرد: شاهرود با دارا بودن ۴۸ درصد راه‌های استان در دو شهرستان و مساحتی بیش از ۵۳ هزار کیلومتر نیازمند خدمات گسترده در حوزه راه است که باید از مسئولان اداره کل راه و شهرسازی شرق استان در این زمینه تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه وجود ۱۱۰ روستا با پراکندگی بالا از دشواری‌های خدمت‌رسانی در حوزه راه هستند، گفت: این روستاها در سطح شهرستان بعضاً در عمق کویر از جنوب و جنگل‌های هیرکانی از شمال و قرار گرفته‌اند و از سوی دیگر شاهرود، در شاهراه شمال جنوب در مسیر جاده ابریشم مستقر است که باید اداره کل راه و شهرسازی شرق استان تبدیل به دو اداره کل راه و ترابری و اداره کل مسکن و شهرسازی شود.

نظر شما