شناسهٔ خبر: 41787374 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بانک سپه سرخس به علت رعایت نکردن دستورات بهداشتی تعطیل شد

مشهد- ایرنا- دادستان سرخس گفت: عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در زمینه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا منجر به مهروموم شدن بانک سپه در این شهرستان شد.

صاحب‌خبر -

حیدر جهانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون بارها از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان موضوع عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی در این شعبه بانک به صورت کتبی و شفاهی اطلاع رسانی شده بود اما اقدامی در خصوص رعایت پروتکلهای بهداشتی در آن صورت نگرفت.

وی ادامه داد: با حضور همکاران دادستانی در محل از سوی بانک اعلام شده بود امکان رعایت پروتکلهای بهداشتی در این بانک وحود ندارد لذا فعالیت این شعبه بانک متوقف شد.

دادستان شهرستان سرخس گفت: برای جلوگیری از ایجاد مشکل برای مردم در صورت تایید شبکه بهداشت مبنی بر رعایت دستورالعملهای بهداشتی در این شعبه بانکی و سپردن تعهد برای پابندی به این پروتکلها از سوی این بانک، فعالیت این شعبه از سر گرفته خواهد شد اما تاکنون پاسخی از بانک به دادستانی داده نشده است.

مرکز شهرستان ۹۰ هزار نفری سرخس در ۱۸۵ کیلومتری شرق مشهد واقع است.

از مجموع ۳۱ شهرستان خراسان رضوی فقط شهرستان خوشاب در وضعیت سفید از نظر شیوع کرونا قرار داشته و بقیه شهرستانها در وضعیت قرمز، زرد و نارنجی هستند.

حدود پنج میلیون نفر از جمعیت ۶.۵ میلیون نفری خراسان رضوی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند و بقیه جمعیت این استان توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی گناباد، سبزوار، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام خدمات‌رسانی می‌شوند. 
دانشگاه علوم پزشکی مشهد علاوه بر کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد ۱۳ شهرستان دیگر استان خراسان رضوی از جمله سرخس را زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی خود دارد.

براساس گزارش سخنگوی وزارت بهداشت مجموع بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کشور به ۳۱۴ هزار و ۷۸۶ نفر رسیده و با فوت ۲۱۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته تعداد جان باختگان بر اثر این بیماری در کشور به ۱۷ هزار و ۶۱۷ نفر رسیده است.

همچنین تاکنون ۲۷۲ هزار و ۵۳۵ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

نظر شما