شناسهٔ خبر: 41782187 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش شهر تهران اعلام کرد :

برگزاری کارگاه آموزش مجازی توسعه مهارت های حرفه ای دبیران

معاونت آموزش متوسطه وزارت متبوع با همکاری مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران در گامی جدید توسعه شایستگی های حرفه ای دبیران را در دستورکارقرارداده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره  اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران ، پانته آدرّی معاون آموزش متوسطه اعلام کرد : در شرایط شیوع بیماری کرونا با توجه به ضرورت تداوم جریان یادگیری با استفاده هوشمندانه از فناوری و تولید محتوای مناسب برای آموزش های غیرحضوری و ضرورت های آموزش های ساخت تولید و تولید محتوای الکترونیکی ،نرم افزار های  محتوا ساز به دبیران ، معاونت آموزش متوسطه کارگاه آموزش  مجازی  توسعه مهارت های حرفه ای دبیران ، ویژه دبیران دوره اول متوسطه ،متوسطه نظری و فنی و حرفه ای و کاردانش   برگزار می کند.

این کارگاه در سه مرحله مقدماتی (تولید محتوای الکترونیکی و آموزش آن لاین) ،تکمیلی(سنجش و ارزشیابی  پیشرفت تحصیلی و نظارت و راهنمایی آموزشی) و پیشرفته (اخلاق حرفه ای و مدیریت کلاس ) از سه شنبه 14 مرداد 99 در ساعت 14:20  پخش می شود.

ثبت نام در این دوره از طریق سامانه ضمن خدمت فرهنگیان  ltmsاست. دوره ها 96 ساعت  تخصصی با تعریف جدید است و هیچگونه همپوشانی با دوره های قبل ندارد . معلمان پس از دریافت  امتیاز لازم در پایان دوره  از گواهینامه  تخصصی بهره مند خواهند شد.

نظر شما