شناسهٔ خبر: 41781146 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرنگی‌کار تیم ملی: دست پر از المپیک بازمی‌گردم

تهران- ایرنا- فرنگی‌کار وزن ۸۵ کیلوگرم گفت: تمام تلاش خود را خواهم کرد که در مسابقات المپیک بتوانم برای لحظه‌ای دل مردمی که همیشه دعاگوی کشتی‌گیران بوده‌اند را شاد کنم و دست پر از این مسابقات به خانه بازگردم.

صاحب‌خبر -

حسین نوری روز سه‌شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: در محیط باشگاه ابتدا خیلی به مسایل و نکات بهداشتی توجه می‌شد اما به‌مرور زمان این موضوع از سوی ورزشکاران جدی گرفته نشد و حتی دستورالعمل‌های ساده بهداشتی را هم رعایت نمی‌کردند  و باعث شد من در محل باشگاه به کرونا مبتلا شوم.

قهرمان بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا در خصوص استفاده از ماسک قبل از ابتلا به کرونا تاکید کرد: در بیرون از محل باشگاه ورزشی از ماسک استفاده می‌کردم  اما هنگامی که در محل تمرین حضور داشتم افرادی بودند که نکات بهداشتی را رعایت نمی‌کردند و احتمالا آنها ناقل بیماری بودند و باعث شدند من به این بیماری دچار شوم.

نوری در خصوص شروع تمریناتش برای المپیک ۲۰۲۱ توکیو خاطرنشان کرد: بعد از گذراندن دوره سخت بیماری کرونا حدود ۱۰ روزی است که به صورت جدی تمریناتم را آغاز کرده‌ام و امیدوارم با شرایط خوبی که پیدا خواهم کرد به اهدافم در مسابقات پیش‌رو دست پیدا کنم.

وی ادامه داد: علیرضا دبیر از همان لحظه اول که متوجه شد به این بیماری مبتلا شدم پیگیر روند درمانم بود و تا آخرین روزی که از بیمارستان ترخیص شدم، مسوولان وزارت ورزش و جوانان و همچنین حمید سوریان کمک‌های فراوانی کردند تا هر چه سریعتر سلامتی خودم را بدست آورم.

این فرنگی‌کار در پایان در پاسخ به اینکه چه قولی به مردم ایران برای المپیک ۲۰۲۱ توکیو خواهید داد، عنوان کرد: با این روند تمام تلاش خود را خواهم کرد که در مسابقات المپیک بتوانم برای لحظه‌ای دل مردمی که همیشه دعاگوی کشتی‌گیران بوده‌اند را شاد کنم و دست پر از این مسابقات به خانه بازگردم.

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان و مدال طلای بازی‌های آسیایی، چندی پیش به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شد.

فدراسیون کشتی نیز بلافاصله پیگیر وضعیت درمانی این قهرمان گرانقدر ورزش ایران شد و  نوری پس از طی شرایط بحرانی و ۱۲ روز بستری شدن در بیمارستان، با بدست آوردن بهبودی نسبی بعد از ظهر امروز از بیمارستان مسیح دانشوری مرخص شد.

نظر شما