شناسهٔ خبر: 41758450 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

هنرستان موسیقی اقبال آذر تبریز برای سال تحصیلی جدید هنرجو می پذیرد

صاحب‌خبر -
"علیرضا کندوانی" مدیر هنرستان موسیقی اقبال آذر گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید، این هنرستان در نظر دارد  به منظور شناسایی و جذب هنرجویان شایسته دارای استعداد هنری و تحصیلی و علاقمند به ادامه تحصیل در رشته های موسیقی ساز ایرانی و ساز جهانی، جهت ثبت نام  اقدام نماید.

وی افزود: با توجه به نیاز جامعه امروز در علوم و فنون و هنر،  ضرورت شدیدی به جایگاه آموزش و یادگیری احساس می شود چرا که با مراجعه به منابع، ماخذ، مکاتب و مشاهده ی تعدد و گوناگونی روشهای یادگیری و آموزشی می توان به سادگی به این مهم پی برد و از این روز جایگاه هنرستان‌ها بیش از پیش نمود می‌یابد.

وی افزود:  دوران نوجوانی مناسب ترین زمان برای آموزش علی‌الخصوص در حوزه‌ی هنر است و نوجوان دراین مقطع درواقع کشف استعداد شده و خود می خواهد تا به یادگیری موسیقی بپردازد.

کندوانی تصریح کرد: در این سال ها نوجوان هنرجو می‌‌تواند با ذهن آزاد به فراگیری موسیقی مشغول باشد و در فضایی قرار می‌گیرد که شبیه مثلثی است؛ مثلثی که راس آن آموزش موسیقی و رئوس دیگر را رشد و تربیت تشکیل می دهند.

مدیر هنرستان اقبال آذر تبریز گفت: علاقمندان می‌توانند تا بیست و ششم مردادماه جاری برای ثبت‌نام در آزمون ورودی این هنرستان به آدرس تبریز چهاراه لاله پشت کتابخانه مرکزی تبریز، هنرستان موسیقی اقبال آذر مراجعه نموده و یا با شماره تلفن 34410155 تماس حاصل نمایند.

وی افزود: آزمون ورودی هنرستان بیست و نهم مردادماه جاری برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش کلیه شرکت کنندگانی که در آزمون شرکت و امتیاز لازم را کسب نمایند مجاز به ادامه تحصیل در یکی از رشته های یاد شده  می باشند و اسامی حائزین ادامه تحصیل در هنرستان موسیقی اقبال آذر از سوی هنرستان به اطلاع شرکت کنندگان در آزمون خواهد رسید.

نظر شما