شناسهٔ خبر: 41755518 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

نحوه توزیع الکترونیکی گاز مایع

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین از توزیع گاز مایع در این استان از ابتدای مردادماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین، ابراهیم دژرفتار هدف از اجرای این طرح را تأمین و توزیع مطلوب گاز مایع در استان و ایجاد دسترسی آسان‌تر مصرف‌کنندگان واقعی (خانوارهای فاقد گاز طبیعی)، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و استفاده غیرمجاز از گاز مایع و همچنین ساماندهی توزیع فرآورده‌های نفتی با استفاده از کارت بانکی سرپرست خانوار در استان قزوین برشمرد و گفت: طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع اقدامی در جهت تأمین رفاه شهروندان و صیانت از حقوق آنان است.

وی تأکید کرد: هم اکنون توزیع نفت سفید نیز در استان با استفاده از کارت بانکی به نحو مطلوب در حال اجراست و به همین منظور گاز مایع نیز با همین زیر ساخت توزیع خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین تصریح کرد: با توجه به شناسایی خانواده‌های مصرف‌کننده نفت سفید در استان با ۱۷ هزار و یکصد خانوار و صدور کارت‌های بانکی برای آنان، توزیع الکترونیکی گاز مایع از طریق کارت بانکی سرپرست خانوار انجام می‌شود.

دژرفتار ادامه داد: همچنین مشتریان عمده و جزء صنفی و صنعتی نیز می‌توانند با مراجعه به سایت جدید تجارت آسان به آدرس NEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR و ثبت درخواست، سیلندر گاز مایع مورد نیاز را با نرخ مصوب دولتی و از طریق دستگاه کارتخوان و با دریافت رسید سوخت تهیه کنند.

نظر شما