شناسهٔ خبر: 41755513 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ دسته یک

مس رفسنجان در یک قدمی صعود به لیگ برتر فوتبال قرار گرفت.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
در هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ دسته یک ایران، تیم صدرنشین مس رفسنجان با یک گل فجر سپاسی شیراز را شکست داد و ۶۳ امتیازی شد، نماینده رفسنجان برای قطعی کردن صعودش به لیگ برتر، نیاز به یک امتیاز از دو بازی بعدی دارد. تیم رده دومی مس کرمان هم در تهران ۲ به ۱ نیروی زمینی را شکست داد و با کسب ۶۰ امتیاز، همانند دیگر تیم کرمانی از بخت زیادی برای صعود برخوردار است. آلومینیوم اراک هم که در مکان سوم جدول ایستاده، با برد یک به صفر مقابل ملوان انزلی به امتیاز ۵۷ رسید و خوشه طلایی ساوه با پیروزی ۴ به صفر در زمین سپیدرود رشت، ۵۶ امتیازی شد و با حفظ جایگاه چهارمی، همچنان امیدوار به صعود باقی ماند.
به این ترتیب در فاصله ۲ هفته به پایان رقابت‌های لیگ آزادگان، مس رفسنجان در یک قدمی صعود به لیگ برتر قرار دارد و سه تیم مس کرمان، آلومینیوم اراک و خوشه طلایی ساوه برای کسب سهمیه لیگ برتر، رقابت جذاب و تماشایی خواهند داشت.
در سایر دیدار‌های این هفته، بادران تهران ۲ به صفر نود ارومیه را برد، هوادار تهران ۲ به ۱ ازسد میزبانش رایکاء بابل گذشت، استقلال خوزستان دو به صفر گل ریحان البرز را مغلوب کرد، قشقایی شیراز و آرمان گهر سیرجان ۱ - ۱ مساوی شدند و داماش با سه گل در زمین شهرداری تبریز به برتری رسید.

نظر شما