شناسهٔ خبر: 41724806 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

میکل آرتتا: آرسنال را حول محور اوبامیانگ می سازم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال مدعی شد پیر آمریک اوبامیانگ قصد دارد در این تیم باقی بماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، امشب آرسنال موفق شد با کسب برتری 1-2 در فینال جام حذفی برای چلسی عنوان قهرمانی را از آن خود کند و میکل آرتتا روی نیمکت توپچی ها به اولین جام دست یافت. ستاره این دیدار اوبامیانگ بود که دو بار موفق شد دروازه رقیب همشهری را باز کند و میکل آرتتا ابراز امیدوتری کرد فصل بعد نیز این بازیکن در آرسنال به میدان برود.

 

میکل آرتتا گفت: من می خواهم تیمم را حول محور اوبامیانگ بنا کنم و فکر می کنم او قصد دارد در آرسنال بماند و در چنین لحظاتی است که مشخص می شود اوبامیانگ قصد ماندن دارد. وقتی قهرمان می شویم اوبامیانگ به این باور می رسد که آرسنال در مسیر صحیحی قرار دارد، او بخش بزرگی از باشگاه است و همه باشگاه اوبا را خیلی دوست دارند، امیدوارم که او بتواند به کارش در آرسنال ادامه دهد و فکر می کنم این اتفاق رخ می دهد.

 

 

ما در ابتدای بازی از چلسی عقب افتادیم، اما بلافاصله واکنش نشان دادیم و احتمالا از زمان حضور من در آرسنال، این بهترین 30 دقیقه نمایش تیم من بود. در ادامه به گل مساوی رسیدیم و تلاش همه نزدیک شدن به جام قهرمانی بود. همه بازیکنانم در این دیدار فوق العاده سخت کار کردند. من بسیار مفتخرم که سرمربی این بازیکنان و این باشگاه هستم.

 

کسب سهمیه لیگ اروپا یک پاداش مضاعف برای ما است و برای این باشگاه حضور در اروپا واقعا مهم است. ما از مسیر جام حذفی و با کسب عنوان قهرمانی به لیگ اروپا رسیدیم. این بخشی از تاریخ ما است و حالا 14 بار قهرمان این جام شده ایم. همه ما مشارکت داشتیم و در کنار همدیگر موفق شدیم و من خیلی خوشحالم."

برچسب‌ها:

نظر شما