شناسهٔ خبر: 41722810 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

نساجی 1 - پرسپولیس 1؛ تساوی قهرمان مقابل شاگردان فکری

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- دیدار پرسپولیس و نساجی در هفته بیست و هفتم برنده نداشت.
به گزارش آریا، پرسپولیس تهران و نساجی مازندران در چارچوب رقابت های لیگ برتر و در هفته بیست و هفتم از ساعت 19:30 به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید. در این بازی ابتدا نساجی در دقیقه 5 روی شوت زیبای روح الله باقری از پشت محوطه جریمه به گل رسید اما طولی نکشید تا در دقیقه 18 علی علیپور از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر برساند. با این تساوی، پرسپولیس که قهرمانی اش مسجل شده است، 63 امتیازی شد و نساجی نیز به امتیاز 33 رسید.
ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشوویچ، شجاع خلیل‌ زاده، کنعانی زادگان، مهدی شیری، وحید امیری، کمال کامیابی‌ نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه(از دقیقه 87 سیامک نعمتی)، بشار رسن، مهدی عبدی(از دقیقه 60 امیر روستایی) و علی علیپور
ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، حامد شیری، مجتبی بیژن، حسین ماهینی، مجتبی ممشلی، محمدعرفان معصومی، علی ‌اصغر عاشوری، حسین زامهران، سیدمحمد میری(از دقیقه 63 رحمان جعفری)، روح‌الله باقری(از دقیقه 85 حسین کیانی مقدم) و محمدمهدی نظری(از دقیقه 67 محمدحسین باباگلی)
گل: روح الله باقری برای نساجی / علی علیپور برای پرسپولیس
دقایق حساس:
دقیقه 2: حرکت یک دوی زامهران و باقری با شوت زامهران همراه شد اما این ضربه به بیرون رفت.
دقیقه 42: ارسال از سمت چپ را شجاع خلیل زاده قصد داشت درون محوطه جریمه با ضربه سر وارد دروازه نساجی کند که خطای او از سوی حاج ملک بر روی حقیقی اعلام شد.
دقیقه 48: ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس با فرار فوق العاده علیپور پشت مدافعان حریف همراه شد و این مهاجم نیز با ضربه‌ای سرضرب قصد گشودن دروازه حریف را داشت که توپش با اختلاف کمی راهی اوت شد. کمک داور دوم اما این حرکت را در ادامه آفساید اعلام کرد.
دقیقه 56: ارسال کرنر از سوی امید عالیشاه با پرش بلند کنعانی زادگان و ضربه سر این بازیکن با فاصله کمی از بالای دروازه نساجی بیرون رفت.
دقیقه 68: رحمان جعفری در اولین موقعیتی که بعد از ورود به زمین داشت، روی ارسال از سمت راست، بالاتر از مدافعان پرسپولیس ضربه سرش را زد که توپ با اختلاف کمی راهی اوت شد.
دقیقه 70: اینبار ارسال از سمت راست، اینبار با ضربه سر شجاع خلیل زاده همراه شد که توپ این مدافع پیش تاخته هم با اختلاف کمی راهی اوت شد.
دقیقه 78: حرکت روستایی از سمت راست و ضربه او از زاویه تقریبا بسته توسط علیرضا حقیقی برگشت داده شد. در برگشت نیز این روستایی بود که اینبار قصد داشت روی ارسال خود عالیشاه را صاحب موقعیت کند که ضربه کاپیتان پرسپولیس با برخورد به مدافع نساجی راهی به دروازه نیافت.
بشار رسن بار دیگر با حرکات تکنیکی و شتابی که به حملات تیمش در فاز تهاجمی می‌داد یک نمایش موفق دیگر از خود به جا گذاشت و پایه گذار تک گل تیمش نیز لقب گرفت. هافبک عراقی که این روزها حواشی و شایعات زیادی حول آینده او در این تیم شکل گرفته، بدون توجه به این موضوع توانسته نمایش خوبی از خود در جمع سرخ‌ها به جا بگذارد و باید دید در ادامه مسیر قادر خواهد بود به این روند تداوم بخشد یا خیر. کمال کامیابی نیا نیز دیگر بازیکنی بود که در جمع پرسپولیسی‌ها توانست نمایش خوبی مقابل حریف به جا بگذارد و با جنگندگی بالا در خط میانی این تیم خصوصا در نیمه دوم، شرایط را به سود این تیم تغییر داد.

نظر شما