شناسهٔ خبر: 41707733 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

الکساندر لاکازت: قهرمانی در جام حذفی ارزش بالایی برای آرسنال خواهد داشت

میلاد وفادار

لاکازت به طور واضح از میل خود برای ادامه همکاری با اوبامیانگ در لندن صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

الکساندر لاکازت انتظار دارد قهرمانی در جام حذفی انگلیس، پایان خوشی بر یک فصل پر و فراز و نشیب برای آرسنال باشد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، توپچی ها فصل 20-2019 لیگ برتر را در رده هشتم جدول به پایان رساندند که این بدترین جایگاه آن ها طی 25 سال اخیر محسوب می شود. پس از اخراج اونای امری و روی کار آمدن میکل آرتتا اوضاع تا حدی بهتر شد و امیدواری ها برای آینده افزایش یافت. توپچی ها هنوز با شکست دادن چلسی و تجربه چهاردهمین قهرمانی خود در جام حذفی می توانند به لیگ اروپا صعود کنند و این چیزی است که تمرکز بازیکنان آرسنال روی آن قرار خواهد داشت.

هیجان زده هستیم چون می دانیم که می توانیم با کسب یک جام خاطره خوشی از این فصل به جا بگذاریم و این برای ما و هواداران مان خیلی ارزشمند خواهد بود. لیگ را در رتبه بدی به پایان رساندیم، در لیگ اروپا زود به المپیاکوس باختیم، بنابراین چند هدف مان را از دست دادیم و به همین خاطر است که اعتقاد دارم این قهرمانی می تواند ناجی ما در این فصل باشد. 

اهمیت حضور در مسابقات اروپایی برای جذب بازیکنان جدید

لاکازت 29 ساله در مورد اهمیت حضور در مسابقات اروپایی افزود:

من برای کسب جام به آرسنال آمدم. بله، روند ناامید کننده بوده است ولی این هم بخشی از فوتبال است. هیچ چیز آسان نیست و من به همین خاطر این ورزش را دوست دارم چون می توانید چیزهای زیادی از آن یاد بگیرید و با استفاده از این تجارب انسان بهتری شوید. اما به هر حال مقداری ناراحت می شویم. فوتبال اروپایی خیلی مهم است. این مسابقات به باشگاه برای آینده پول تزریق می کند. بازیکنان جاه طلب خواستار حضور در مسابقات اروپایی هستند و به نظرم با حضور داشتن در لیگ اروپا، روند جذب بازیکنان جدید و حفظ بازیکنان فعلی آسان تر خواهد بود.  

آرسنال باید اوبامیانگ را حفظ کند

مهاجم فرانسوی توپچی ها همچنین تاکید کرد که آرسنال باید تمام توانش را برای حفظ پیر امریک اوبامیانگ در باشگاه به کار بگیرد.

به نظرم واضح است که ما به حفظ کردن او نیاز داریم. طی دو فصل اخیر 44 گل در لیگ زده است. او کاپیتان ماست و همه او را دوست دارند. هواداران عاشق او هستند. طبیعتا واضح است که آرسنال باید او را حفظ کند ولی این مکالمات به خود او و باشگاه بر می گردد و ما در این جریان دخیل نیستیم.  

همچنین بخوانید:

نظر شما