شناسهٔ خبر: 41702487 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

اورلیو دی لورنتیس: برای فروش هیچ یک از بازیکنان خود تخفیفی نخواهم داد

احمدرضا بختیاری

رئیس باشگاه ناپولی، جدایی میلیک از این تیم را تائید می کند.

صاحب‌خبر -

اورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی راجع به قیمت خرید ویکتور اوسیمن و جدایی آرکادیوش میلیک از ناپولی صحبت می کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای ایتالیا، اورلیو دی لورنتیس اذعان می کند که مبلغ خرید اوسیمن 70 میلیون یورو بوده است و با توجه به بندهایی که در قرارداد او وجود دارد، این مبلغ می تواند به 80 میلیون یورو نیز برسد. او در این رابطه می گوید:

مدتی بود که اوسیمن را زیر نظر داشتیم. هم گتوزو و هم جیونتولی خواستار جذب او بودند و مرا متقاعد کردند تا 70 میلیون یورو برای او بپردازم. با توجه به بندهایی که در قرارداد او وجود دارد، قیمت او می تواند به 80 میلیون یورو برسد و اگر دستمزد او را نیز حساب کنیم، قیمت نهایی او به 100 میلیون یورو خواهد رسید.

 دی لورنتیس در ادامه راجع به وضعیت میلیک افزود:

میلیک همواره در نقل و انتقالات مورد توجه سایر باشگاه ها قرار گرفته است. زمانی که او را ملاقات کردم، از او خواستم تا قرارداد خود را تمدید کند و اما او فقط به من نگاه کرد و پاسخی نداد. بنابراین باید بدانید که او خواستار ترک ناپولی است. میلیک به بالاترین پیشنهاد ممکن فروخته خواهد شد زیرا من برای فروش هیچ یک از بازیکنان خود تخفیف نمی دهم. در غیر این صورت، او می تواند ریسک ماندن در ناپولی را انجام دهد و این احتمال وجود دارد که جایی در برنامه های سرمربی نداشته باشد.

همچنین بخوانید:

ویکتور اوسیمن به ناپولی پیوست / رسمی

نقل و انتقالات یوونتوس | از توافق شخصی با میلیک تا ماندنی شدن ساری

ناپولی برای فروش آرکادیوش میلیک به یوونتوس 40 میلیون یورو می خواهد

نظر شما