شناسهٔ خبر: 41696933 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

صدور دستور حمله به زیرساخت‌های لبنان در صورت تحقق وعده انتقام حزب‌الله

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دستور حمله به زیرساخت‌های لبنان را در صورت انتقام‌گیری جنبش حزب‌الله از این رژیم صادر کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسرائیل هیوم، یکی از مقام‌های ارشد صهیونیست‌ها اعلام کرده «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم اشغالگر صهیونیستی، روز پنج‌شنبه در بیانیه‌ای به ارتش خود دستور داده است در صورتی که حزب‌الله وعده انتقام خود را عملی کند، این رژیم هم به زیرساخت‌های لبنان حمله کنند.

به گفته این مقام ارشد که نخواست نامش فاش شود در جلسه‌ای با حضور «آویو کوخاوی» رئیس ستاد کل ارتش، و دیگر فرماندهان نظامی این رژیم، بنی گانتس این دستور را صادر کرد و خواست تا آماده‌سازی‌های لازم برای آن انجام گیرد.

در همین راستا کوخاوی نیز در این نشست با اشاره به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی درباره انتقام احتمالیِ وعده داده شده از سوی حزب‌الله، مدعی شد هرگونه حمله و نتایج آن بر گردن دولت لبنان است.

این مقام نظامی صهیونیست گفته است: «در صورت هرگونه تلاش از سوی حزب‌الله برای حمله‌ای دیگر، واکنشی غیرمعمول از سوی ارتش اسرائیل علیه این سازمان و کشور لبنان انجام خواهد گرفت.»

دیگر مقامات ارتش رژیم صهیونیستی نیز دراین باره گفته‌اند: «ارتش در روز‌های آتی در حالت آماده باش قرار دارد.»

وحشت رژیم صهیونیستی از حمله احتمالی حزب‌الله، در پی ترور «علی کامل محسن» به دست نظامیان صهیونیستی افزایش یافته است. وی در اطراف فرودگاه دمشق به شهادت رسید.

همچنین پس از این اقدام ارتش رژیم صهیونیستی از وقوع حادثه‌ای امنیتی در منطقه جبل روس واقع در مزارع شبعا در مرز لبنان و فلسطین اشغالی خبر داد.

پس از آن «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم، اعلام کرد لبنان و جنبش حزب الله را مسئول هر گونه حمله علیه این رژیم می‌داند.

انتهای پیام/

نظر شما