شناسهٔ خبر: 41660798 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

سردار نیل فروشان در رادیو ایران:

هرگز شروع کننده جنگ نبودیم و نیستیم

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هرگز شروع کننده جنگ نبودیم و نیستیم تاریخ گواه ایبن ادعای ماست.

صاحب‌خبر -
سرويس سياسي جوان آنلاين: سردار عباس نیل فروشان معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم در گفتگو با برنامه سلام صبح بخیر رادیو ایران با اشاره به رزمایش سپاه پاسداران در خلیج فارس اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای ارتقا و افزایش سطح آمادگی رزمی خود، چهاردهمین رزمایش پیامبر اعظم را برنامه ریزی کرد که در منطقه عمومی هرمزگان در غرب تنگه هرمز و خلیج فارس در حال اجرا است.

او ادامه داد: تمرینات سلسله مراتبی و بحث‌های ستادی این رزمایش از روز‌های قبل شروع شده و مرحله عملیاتی آن دیروز کلید خورد؛ یکی از اهداف این رزمایش حصول تمرین از اجرای عملیات و دفاع از سرزمین و مردم ایران در مقابل دشمنان، افزایش سطح هماهنگی در اجرای عملیات مشترک بود همچنین تیراندازی‌های این عملیات در اوج هماهنگی بود.

معاون عملیات سپاه پاسداران ابیان کرد: پایداری ارتباطات در شرایط جنگ الکترونیک و تمرین‌های ستادی سناریو‌های مختلف از برجستگی‌های این مانور بود به طوری که یک قرارگاهی به عنوان دشمن فرض شد و در مقابل نیرو‌های دو طرفه با هم شلیک‌های خوبی داشتند.

سردار نیل فروشان اضافه کرد: هدف بزرگ و مهم این رزمایش پایان ناپذیری دفاع با بهره گیری از توان عظیم نیرو‌های مردمی و بسیج دریایی بود؛ همچنین پیام رزمایش به کشور‌های همسایه یک پیام محبت، صلح و دوستی و امنیت برای کشور‌های منطقه خلیج است، اما پیام این رزمایش برای استکبار، امادگی هوشیاری و ایستادگی است.

او گفت: ما اراده کردیم که از دستاورد‌های انقلاب، کشور ایران و مردم میهن دفاع کنیم؛ هرگز شروع کننده جنگ نبودیم و نیستیم تاریخ گواه ایبن ادعای ماست، اما در مقابل متجاوزان راهبرد دفاعی ما تمامی اهداف دشمن را در بر خواهد گرفت.

سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم در پایان تاکید کرد: امروز نمایش توان نظامی ما ضامن امنیت جمعی در خلیج فازس و اعتبار قدر بازماندگی ما است.

«سلام صبح بخیر» به تهیه کنندگی آرمان ستوده و گویندگی سعید توکلی از رادیو ایران پخش می‌شود

نظر شما