شناسهٔ خبر: 41595189 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

اظهارنظر جالب گتوزو درباره بازی با بارسا

سرمربی ناپولی از شیوه بازی تیمش برابر ساسولو راضی بود ولی معتقد است بازی با بارسا متفاوت خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ورزش سه، ناپولی شب گذشته به شکست عجیب برابر پارما واکنش خوبی نشان داد و با دو گل توانست بر ساسولو پیروز شود تا همچنان در رتبه هفتم و در تعقیب میلان و رم باقی بماند.

جنتارو گتوزو سرمربی ناپولی پس از دو بازی بعدی تیمش برابر لاتزیو و اینتر به بارسلونا فکر خواهد کرد و همین حالا نیز بازی برابر آبی اناری ها نیمی از ذهن او را مشغول کرده است تا جایی که در نشست خبری پس از بازی با ساسولو به این بازی حساس که دو هفته دیگر باید برگزار شود، اشاره کرد.

گتوزو گفت:« ما 9 فرصت گلزنی ایجاد کردیم، باید نیمه‌ی اول را با یک برد سه یا چهار گله تمام می‌کردیم. با توجه به فرصت هایی که ایجاد کردیم به نظرم به آنچه که باید نرسیدیم، بنابراین ناچاریم که مشکلات را برطرف کنیم. ما باید یاد بگیریم که چگونه توپ را درون تور قرار دهیم.»

گتوزو ادامه داد:«اگر با تمرکز بالا بازی کنیم، می توانیم به بارسلونا هم ضربه زنیم ولی باید توجه داشت که بارسا لیونل مسی را در اختیار دارد که می تواند توپ را بگیرد و 10 نفر را دریبل بزند و برگردد و هفت نفر دیگر را هم جا بگذارد. اگر فکر کنیم بارسا پس از ناکامی در لالیگا در شرایط خوبی قرار ندارد، این تیم ما را راهی بیمارستان و حتی بدتر، راهی قبرستان خواهد کرد.»

سرمربی ناپولی در پایان گفت:« ما می‌توانیم چند هفته‌ی تاریخی را رقم بزنیم. چرا که ناپولی هرگز به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نرسیده است.  نمی‌توانیم کوچک‌ترین اشتباهی مقابل بارسلونا انجام دهیم. آن‌ها از یک نیم‌فرصت هم استفاده می‌کنند. باید 95 دقیقه با تمرکز بازی کنیم.»

نظر شما