شناسهٔ خبر: 41590821 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دشمنان از تریبون‌های بصیرت‌آفرین نمازجمعه وحشت دارند

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان گفت: دشمنان قطعا از تریبون‌های نماز جمعه وحشت دارند چراکه در همین تریبون‌ها به مردم بصیرت داده می‌شود یا بصیرت آنها تقویت می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام محسن کیائی صبح امروز در جمع امامان جمعه استان اظهار کرد: نماز جمعه تریبونی برای تقویت بصیرت مردم است

وی تصریح کرد: ائمه محترم جمعه از زمانی که ویروس کرونا در کشور شیوع پیدا کرد در میدان بودند بلکه فعالیت بیش از گذشته را داشتند خطبه‌های مکتوب امامان جمعه و تغسیل درگذشتگان از این بیماری و همچنین در رزمایش مواسات فراتر از ظرفیت درخشیدند و از نزدیک شاهد عملکرد زیبا و فعالیت‌های ائمه محترم جمعه استان بودم.

* مسلمانان وحدت، همدلی، یکپارچگی، انسجام و اقتدارشان را در نمازجمعه به نمایش می‌گذارند

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان گفت: نمازجمعه قطعاً برابر آیه قرآن کریم ذکرالله و یادگار حضرت امام رحمة الله و وصیت شهدای عزیزمان است، رهبر معظم انقلاب فرمودند «نماز جمعه یک قرارگاه است» قرارگاه ایمان، قرارگاه تقوا، قرارگاه بصیرت و قرارگاه اخلاق است.

کیایی خاطرنشان کرد: نماز جمعه یک اجتماع هفتگی است که مسلمانان وحدت، همدلی، یکپارچگی، انسجام و اقتدارشان را به نمایش می‌گذارند.

* مطالبات به حق مردم از تریبون‌های نمازجمعه مطرح می‌شود/ قطعاً نماز عبادی سیاسی جمعه در دو خطبه وحدت‌بخش، وحدت‌آفرین و هم دشمن‌شکن است

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان تاکید کرد: قطعاً نماز عبادی سیاسی جمعه در دو خطبه وحدت‌بخش، وحدت‌آفرین و هم دشمن‌شکن است و کاملا منتسب به ولایت و مردمی است، مطالبات به حق مردم از همین تریبون‌ها مطرح می‌شود.

وی افزود: با حضور دکتر حق‌شناس به استان گلستان رفاقت زیبایی بین نهاد امامت جمعه و استاندار برقرار شده است که باید از ایشان تشکر کنم.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان گفت: دشمنان قطعا از این تریبون‌ها وحشت دارند چراکه در همین تریبون‌ها به مردم بصیرت داده می‌شود یا بصیرت آنها تقویت می‌شود.

کیائی افزود: امیدوارم که بتوانیم انشاالله در همین مسیر در خطبه‌ها و نهاد نماز جمعه آنچه رضای خدای متعال است رقم زده شود و شرمنده امام رحمة الله و شهدا و ولی فقیه زمان نباشیم.

انتهای پیام/۲۳۰۷/

نظر شما