شناسهٔ خبر: 41556332 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کرونا در اردوی زردپوشان شیرازی

سرپرست باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز گفت: تست کرونای ۱۱ نفر از بازیکنان و دو نفر از کادر فنی این باشگاه مثبت اعلام شده که این موضوع بلافاصله به اطلاع سازمان لیگ فدراسیون فوتبال رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری فارس از شیراز، جلسه هماهنگی دیدار دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و نود ارومیه امشب در هتل کریم‌خان زند شیراز با حضور مسئولان برگزاری تیم‌های میهمان و میزبان و نمایندگان اعزامی فدراسیون فوتبال برگزار شد.
 
با اعلام عباس زارع، سرپرست باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز تست کرونای ۱۱ نفر از بازیکنان و دو نفر از کادر فنی این باشگاه مثبت اعلام شده که این موضوع بلافاصله به اطلاع سازمان لیگ فدراسیون فوتبال رسید و قرار است در خصوص برگزاری این مسابقه سازمان لیگ اعلام نظر خود کند.

برابر قانون باید نتیجه تست دوم بازیکنان و کادر فنی تیم فجر مشخص شود، به همین خاطر شنبه چهارم مرداد از عوامل این باشگاه تست دوم گرفته خواهد شد و سازمان لیگ کشور بر اساس نتیجه تست دوم در خصوص لغو یا برگزاری مسابقه اعلام نظر و تصمیم‌گیری خواهد کرد.

دیدار تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و نود ارومیه از هفته ۳۱ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور قرار است ساعت ۱۹:۱۵ روز شنبه چهارم مرداد ماه در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شود.

انتهای پیام/ س/و

نظر شما