شناسهٔ خبر: 4152186 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

استفاده از بازیکنان سرباز غیر منطقی است

اسکوچیچ: مقابل الهلال انگیزه بالایی داریم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان دیدار سه‌شنبه تیمش برابر الهلال عربستان را بسیار سخت توصیف کرد و از هواداران خواست که فولاد را حمایت کنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش سرویس ورزشی برنا، نشست خبری سرمربی تیم فوتبال فولاد قبل از دیدار برابر الهلال برگزار شد.

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی با الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: با توجه به اینکه الهلال یکی از بهترین تیم‌های آسیا است و فردا مقابل این تیم قرار می‌گیریم، فردا یک بازی بسیار سخت مقابل آن‌ها داریم. علی‌رغم احترام خاصی که برای الهلال قائل هستم باید بگویم ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که پیروز میدان باشیم. تیم الهلال نسبت به ما متفاوت است چرا که از سیستم چرخشی برخوردار است. منظورم از سیستم چرخشی این است که این تیم یک تیم در لیگ عربستان و یک تیم برای لیگ قهرمانان آسیا دارد.

سرمربی تیم فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم خیلی در خصوص مشکلات تیم‌مان صحبت کنم. فقط باید بگویم الهلال از بازیکنان زیادی برخوردار است و جا دارد از هواداران‌مان بخواهم که از تیم حمایت کنند. حمایت آن‌ها باعث افزایش انگیزه بازیکنان می‌شود و با این حمایت پیروز از میدان خارج می‌شویم. با توجه به اینکه الهلال واقعا فوتبال بازی می‌کند، امیدوارم تماشاگران اهوازی بازی بسیار زیبایی را شاهد باشند.

اسکوچیچ در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید با توجه به اینکه برای بازیکنان سرباز فولاد مجوز حضور در بازی فردا صادر شده و اینکه آن‌ها تمرین نداشته‌اند برای بازی فردا آماده هستند یا خیر، گفت: قبل از هر چیز جا دارد از مسئولان استان خوزستان و کشور بابت اینکه این بازیکنان را در اختیار ما گذاشته‌اند تشکر کنم و باز هم باید بگویم الهلال دو تیم دارد که یک تیم آن در لیگ عربستان بازی می‌کند و از تیم دیگر در لیگ قهرمانان آسیا بهره می برد اما برخی از بازیکنان سرباز ما چهار تا هفت ماه تمرین نداشته‌اند و استفاده از آن‌ها کمی غیر منطقی است. با این حال سعی می‌کنیم از تعدادی از آن‌ها در صورت لزوم استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد درخصوص روحیه و انگیزه تیمش نیز عنوان کرد: امیدوارم بازیکنان من انگیزه‌های متفاوتی داشته باشند. باید بگویم همه متفق‌القول شده‌اند که با انگیزه یکسان وارد بازی شوند هرچند که من دوست دارم انگیزه بازیکنانم در هر بازی متفاوت باشد. فردا با توجه به اینکه مقابل تیم بزرگی بازی داریم، از آن‌ها می‌خواهم که بر خلاف بی‌انگیزگی‌شان مقابل گسترش، برابر الهلال انگیزه‌ بالایی داشته باشند.

در ادامه خبرنگاری نظر اسکوچیچ را درباره اینکه فولاد مقابل تیم‌های بزرگ، خوب نتیجه می‌گیرد پرسید. او گفت: باشگاه الهلال باشگاه بزرگی است که سرمایه‌گذاری‌های هنگفتی دارد و این سرمایه‌گذاری‌ آن‌ها جهت خریداری بازیکنان خوب دنیا است. بازیکنان ما مقابل تیم‌های بزرگ باانگیزه بازی می‌کنند ولی من دوست دارم آن‌ها مقابل تمام تیم‌ها باانگیزه و تهاجمی قرار بگیرند. در این فصل من با این گونه بازی‌ها مشکلات زیادی داشته‌ام.

نظر شما