شناسهٔ خبر: 41511418 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس پلیس راه مازندران:

محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران گفت که از امروز تا روز شنبه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سرهنگ علیرضا قدمی با بیان اینکه هم اکنون تردد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری پرحجم و روان است، اظهار کرد: محدودیت ترافیکی در جاده‌های استان از ساعت۱۲ امروز چهارشنبه اول مرداد ماه آغاز می‌شود و تا شنبه ۴مرداد ماه ادامه دارد.

وی همچنین به هشدار هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید و رگبار پراکنده اشاره کرد و افزود: احتمال ریزش سنگ و کوه و جاری شدن سیلاب در جاده های کوهستانی استان وجود دارد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵تا۲۴ روز جمعه ۳مرداد ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸تا۲۴ روز جمعه از مرزن آباد به کرج بصورت یک طرفه خواهد شد.

وی افزود: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵تا۲۲ روز جمعه ۳مرداد ماه از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷تا۲۲ روز جمعه از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) بصورت یک طرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد کامیون‌ها به استثنای خودرو‌های حامل سوخت و مواد فاسدشدنی از ساعت۱۲ چهارشنبه تا ساعت۲۴ همان روز و از ساعت ۶تا۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲و۳ مرداد ماه از محور هراز ممنوع است.

 

 

 

نظر شما