شناسهٔ خبر: 41479514 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آغاز جشنواره فیلم مقاومت در چهارمحال و بختیاری

مسؤول بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری از آغاز مرحله استانی شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

مجتبی بیگی امروز در گفت‌وگو خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به آغاز شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت در چهارمحال و بختیاری، گفت: مرحله استانی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت که در بین جشنواره‌های سینمایی از اعتبار و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، امسال همزمان با سراسر کشور در هفته دفاع مقدس در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

مسؤول بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری گفت: این جشنواره در طول سالیان گذشته در میان هنرمندان، مسؤولان فیلم و سینما در داخل و خارج از کشور به بستری برای نقش آفرینی هنرمندان متعهد و انقلابی بوده است تا بتوانند مددرسان فریاد مظلومان و پا برهنه‌های ستمدیده باشند.

وی ادامه داد: این جشنواره امسال در دو بخش مسابقه و جنبی برگزار خواهد شد که در بخش مسابقه‌ای جشنواره در رشته‌های فیلم، فیلمنامه (روایت قلم)، نقد، تحلیل و پژوهش و جشنواره برنامه‌ریزی و برگزار خواهد شد.

بیگی افزود: با توجه به اهمیت جایگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت و نیز تلاش چشمگیر و بی نظیر مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا، موضوع شهید سلیمانی و مدافعان سلامت از بخش‌های ویژه این جشنواره خواهد بود.

 مسؤول بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به منظور جذب، شناسایی، حمایت و هدایت فیلمسازان مستعد و بسیجی، بخش ویژه فیلمسازان بسیجی و نیروهای مسلح نیز در دو مقطع استانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: سازمان بسیج هنرمندان استان‌ها متولی انتخاب آثار فیلمسازان بسیجی در بخش استانی می‌باشند که این اقدام، گام ارزشمندی در راستای جذب و شکوفایی استعدادهای فیلمسازان بسیجی استان‌هاست.

انتهای پیام/3339/م

نظر شما