شناسهٔ خبر: 41404094 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آران | لینک خبر

وفا قلی زاده:موضع ایران درمورد غزه در جهان اسلام مورد تایید است

این در حالیست که کشور مصر در همسایگی سرزمین غزه همواره جانب رژیم اسراییل و آمریکا را گرفته و به موازات آن در انسداد تونل های کمک رسانی به غزه همکاری می کند

صاحب‌خبر -
سرویس آذربایجان/خبرگزاری آران
خبرگزاری آران / سرویس آذربایجان : یک کارشناس برجسته سیاسی در جمهوری آذربایجان گفت: موضع جمهوری اسلامی ایران در مورد غزه و مساله حماس همواره در دنیای اسلام و جهان عرب و خود سرزمین فلسطین مورد تایید و تشویق قرار می گیرد.   
وفا قلی زاده، مشاور رییس جمهوری سابق جمهوری آذربایجان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: جمهوری اسلامی ایران تنها دولتی است که سیاست روشن و آشکاری در مورد مساله غزه و حماس دارد و بطور روشن از حماس حمایت می کند.
وی افزود: این در حالیست که کشور مصر در همسایگی سرزمین غزه همواره جانب رژیم اسراییل و آمریکا را گرفته و به موازات آن در انسداد تونل های کمک رسانی به غزه همکاری می کند.
وی در خصوص اعلام روزی با عنوان غزه برای حمایت از مردم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی گفت: در صورتی که این حرکت روندی گسترده و جهانی به خود بگیرد می تواند در جهت اعلام مظلومیت مردم غزه تاثیر گذار باشد.
این کارشناس سیاسی با اشاره به لزوم ایجاد وحدت بین مسلمانان گفت: در حال حاضر برخی حاکمیت های عرب در منطقه عملا از ایجاد وحدت بین مسلمانان حمایت نمی کنند چون هریک از آنها به خواسته های خاص خودشان اولویت می دهند.
" وفا قلی زاده" در زمان حیدرعلی اف، رییس جمهوری پیشین آذربایجان مشاور ارشد سیاسی وی بود و در حال حاضر نیز با عنوان کارشناس مسائل سیاسی در رسانه های این کشور مطرح می شود.
پایان پیام.

نظر شما