شناسهٔ خبر: 41367793 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سعادتمند: محرومیت استقلال صحت ندارد / یک ماه برای پرداخت مطالبات شفر زمان داریم

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران درباره پرونده شکایت وینفرد شفر و بویان نایدنوف به فیفا توضیحاتی را ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، احمد سعادتمند با رد محرومیت باشگاه استقلال تهران پس از شکایت رسمی بویان نایدنوف گفت: ما پرونده‌های زیادی را در فیفا داشتیم که می‌توانم به جرعت بگویم که شش تای آن را طی یک ماه و نیم گذشته از طریق مطالباتمان در فیفا پرداخت کردیم.

او ادامه داد: در خصوص بویان هم ما همین دیروز ایمیلی را از فیفا دریافت کردیم که دو سوم از مطالبات بویان را بالای 90 درصد یعنی قطعی پرداخت شده است و تلاش می‌کنند که بقیه آن را هم پرداخت کنند.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره این پرونده گفت:‌ می‌خواهم بگویم که نزدیک 600 هزار دلار هم باید به آقای شفر پرداخت کنیم که در هفته گذشته جلسه کمیته انضباطی فیفا رای آن صادر شده است و دیروز این رای به ما ابلاغ شده است که به مدت یک ماه فرصت داریم تا این رقم را به آقای شفر پرداخت کنیم.

سعادتمند در پاسخ به این سوال که آیا فشاری روی باشگاه استقلال وجود دارد که اگر این مطالبات را پرداخت نکند از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم می‌شوند یا خیر گفت:‌ ببینید اینکه الان یا فردا پرداخت کنیم بر گردن ما هست و  ما فعلا مشکلی برای زمانش نداریم اگر این خودش دو معضل بزرگ است و با توجه به تفاوت نرخ ارز در این روزها ما باید نزدیک به 900 هزار دلار پرداخت کنیم که در تلاش هستیم، از طریق هیات مدیره و کارگزار تلاش می‌کنیم تا این رقم را تهیه کنیم و اینکه ما محروم شدیم و این مسائل که محروم شدیم.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که واکنش باشگاه استقلال به محرومیت این تیم چه خواهد بود، گفت: ما یک گروه حقوقی تشکیل دادیم و طی 2 - سه ماه گذشته تمام مذاکرات و دعاوی در فیفا و پرونده‌ها در کمیته انضباطی و استیناف و باشگاه‌هایی که از ما شکایت می‌کنند را بررسی می‌کنیم اما ما از بین بیش از 700 پرونده طبق سنوات گذشته تنها در سه پرونده پیروز شدیم. این زیاد خوب نیست و ما تلاش می‌کنیم.

نظر شما