شناسهٔ خبر: 41360823 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

رئیس هیئت کبدی استان گفت :

وجود زیرساخت های مناسب، رمز موفقیت هر رشته ورزشی است

رئیس هیئت کبدی استان به همراه ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان و ورزشکاران کبدی از روند عملیات اجرایی خانه کبدی کبودراهنگ بازدید کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان ،سید مصطفی موسوی در حاشیه این بازدید گفت ورزشکاران کبودراهنگ در سال های گذشته افتخارات زیادی را برای ورزش استان و کبدی کشور آفریدند و داشتن سالن تخصصی و خانه کبدی حق آنان است
موسوی با اشاره به استعدادهای کبدی در استان افزود: وجود زیرساخت های مناسب ورزشی برای توسعه کبدی و معرفی آن امری ضروری است و امیدواریم با توسعه زیرساخت های ورزشی برنامه های بیشتری را برای رشد کبدی استان اجرا کنیم.
وی ضمن تشکر از پیگیری هایی که توسط اداره ورزش و جوانان و هیئت شهرستان تاکنون برای احداث خانه کبدی انجام شده است گفت امیدواریم این پروژه در اولویت دستگاه ورزش استان باشد و تا پایان سال جاری شاهد بهره برداری از آن باشیم.
موسوی استاندارد سازی خانه کبدی قبل از تکمیل آن را بسیار مهم توصیف کرد و گفت خوشبختانه بعد از مذاکراتی که با مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان و مسئول فنی و مهندسی اداره کل داشتیم مقرر شد تمام استانداردهای لازم برای برگزاری اردوهای تیم ملی در خانه کبدی کبودراهنگ رعایت شود.
به گفته موسوی رشته کبدی رشته ایست که هم ظرفیت همگانی سازی آن وجود دارد و هم در بعد قهرمانی فعالیت میکند و در سال های اخیر و پس از کسب عناوین قهرمانی توجه خوبی در سطح کشور و استان از سوی نوجوانان و جوانان به آن شده است.
وی زیرساخت های ورزشی را بسیار حائز اهمیت خواند و گفت وجود سالن های تخصصی کبدی در استان به ما امکان گرفتن میزبانی های مختلف را میدهد که در تبلیغات رشته کبدی و دانش افزایی ورزشکاران آن اثرگذار است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز گفت پیمانکار جدید پروژه انتخاب شده است و امیدواریم هر چه سریعتر عملیات اجرایی تکمیل پروژه آغاز شود.
فرهاد شکری تکمیل خانه کبدی کبودراهنگ را از اولویت های اداره ورزش و جوانان دانست و گفت امیدواریم بودجع مورد نیاز پروژه تخصیص یابد که تا پایان سال جاری پروژه به بهره برداری برسد.

نظر شما