شناسهٔ خبر: 41357838 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در بسته حوادث امروز بخوانید؛

کشف ۳۰۳ کیلو تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی / کشف پارچه قاچاق در نجف آباد

مهم‌ترین حوادث امروز ۲۵ تیر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز ۲۵ تیر ماه  سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۳۰۳ کیلو تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی

سرهنگ غلامحسین صفری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه سوداگران مرگ در حال انتقال محموله‌ای افیونی در محور‌های مواصلاتی استان هرمزگان و کرمان هستند بلافاصله با پلیس مبارزه با مواد مخدر آن استان‌ها هماهنگ و موضوع را اعلام کردند.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های"منوجان" و "رودان" نیز بلافاصله وارد عمل شدند و ۲ سواری پژو ۴۰۵ را در این رابطه شناسایی و متوقف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سوداگران مرگ با استفاده از موقعیت جغرافیایی منطقه متواری شدند بیان داشت: در بازرسی از این خودرو‌ها ۳۰۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.
 
کشف ۳۰۳ کیلو تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی / کشف پارچه قاچاق در نجف آباد


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 

کشف پارچه قاچاق در نجف آباد

سرهنگ محمدحسین باباکلانی فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران یگان امداد این شهرستان حین گشت زنی در بزرگراه شهید کاظمی، یک دستگاه کامیون را متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از خودرو مذکور ۱۵۱ طاقه پارچه قاچاق بارگیری شده بود کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

سرهنگ باباکلانی افزود: کارشناسان مربوطه ارزش محموله کشف شده را ۴ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سودجویان و مفسدان اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و امید است شهروندان هر گونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
 

آرایشگری که تصاویر مشتری خود را انتشار داده بود

سرهنگ "غلامرضا باهنر سرپرست انتظامی شهرستان کاشان اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان شهر کاشان مبنی بر اینکه خانمی به عنوان آرایشگر زنانه جهت تبلیغ شغل خود اقدام به انتشار تصاویر و فیلم‌های خصوصی او کرده، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: مأموران پلیس فتا ضمن هماهنگی قضائی، متهمه را که خانمی ۳۶ ساله بود شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهمه هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را جذب مشتری عنوان کرد.

سرهنگ باهنر ادامه داد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمه برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرپرست انتظامی شهرستان کاشان خاطر نشان کرد: مطابق ماده ۱۷ قانون جرائم رایانه‌ای هرکس بوسیله سامانه‌های رایانه‌ای یا مخابراتی، صوت یا تصویر یا فیلم خصوصی یا خانوادگی یا اسرار دیگری را بدون رضایت او جز در موارد قانونی منتشر کند یا در دسترس دیگران قرار دهد، به نحوی که منجر به ضرر یا موجب هتک حیثیت او شود، به حبس و جزای نقدی یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.
 

دستگیری ۶ نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلاورجان

سرهنگ "ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی و سلب آسایش شهروندان در یکی از مناطق شهرستان "فلاورجان" دستگیری عاملان این نزاع و درگیری به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او افزود: با انجام یکسری کار‌های تخصصی ۶ نفر از افرادی که سرکرده و عامل این درگیری بودند شناسایی و همه آن‌ها پس از هماهنگی‌های قضائی دستگیر شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهمان که بزه انتسابی اعتراف کردند برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه و برهم زنندگان آسایش شهروندان برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 

دستگیری ۵ توزیع کنند مواد مخدر در خمینی شهر

سرهنگ "غلامرضا براتی فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از اجرای عملیات پلیس خمینی شهر خبرداد و گفت:در این عملیات ۵ قاچاقچی موادمخدر دستگیرشدند.

او در این خصوص تصریح کرد: با پیگیری‌های تخصصی ماموران این فرماندهی، سرنخ‌هایی از فعالیت این سوداگران مرگ به دست آمد و ۵ نفر دستگیر شدند.

سرهنگ براتی افزود: در بازرسی از پاتوق متهمان ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که آماده توزیع بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی و تاکید بر تداوم و استمرار مبارزه همه جانبه و برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان موادمخدر از عموم شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هر گونه فعالیتی در این راستا، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.


انتهای پیام/م

نظر شما