شناسهٔ خبر: 41351920 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری

نوروزی: با وحدت و تعامل می‌توان مشکلات کشور را برطرف کرد

پدرام خسروانی

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان با اشاره به دیدار ویدئو کنفرانسی نمایندگان مجلس با مقام معظم رهبری بر تاکیدات ایشان نسبت به لزوم تعامل میان سه قوه اشاره کرد و گفت: با وحدت و تعامل می‌توان بحث گرانی ، بیکاری و مسکن و مشکلات دیگر را برطرف کرد.

صاحب‌خبر -

حسن نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار ویدئو کنفرانسی با نمایندگان مجلس گفت: در آن قسمتی از سخنان مقام معظم رهبری که مربوط به نمایندگان مجلس بود شاهد این بودیم که ایشان از مجلس یازدهم تعریف کردند و  مجلس را به عنوان امید ملت مطرح فرمودند.

وی افزود:حضرت آقا در رابطه با تلاش و کار نظارتی و تقنینی مجلس به صورت کارشناسی و به دور از احساسات تاکیداتی را مطرح فرمودند که بسیار دارای اهمیت است؛ همچنین دستور فرمودند در عین حفظ وظیفه نظارتی نمایندگی وحدت،تعامل و همکاری میان سه قوه در نظر باشد؛ چرا که با وحدت و تعامل می‌توان بحث گرانی ،بیکاری و مسکن و مشکلات دیگر را  برطرف کرد.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان همچنین عنوان کرد:مقام معظم رهبری همچنین ضمن تشکر از کادر درمانی کشور  تاکید فرمودند همه با همکاری یکدیگر می‌توانیم جلوی این مشکل اخیر کشور یعنی کرونا را بگیریم پس لازم است در این حوزه نیز وحدت را میان یکدیگر مورد توجه قرار بدهیم.

نوروزی در پایان در خصوص اصلی‌ترین خواسته مقام معظم رهبری از نمایندگان مجلس یازدهم عنوان کرد: درواقع می‌توان اصلی ترین تاکید حضرت آقا را خطاب به نمایندگان صحیح عمل کردن آن ها در وظایف ذاتی خود یعنی تقنین و نظارت دانست؛ از سوی دیگر در کنار این مباحث مهم باید به دو مسئله دیگر یعنی مرکز پژوهش‌ها و دیگری هیات نظارت بر رفتار نمایندگان توجه لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام

نظر شما