شناسهٔ خبر: 41343087 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

فلاحی خبر داد

تلاش شرکت‌های دانش بنیان برای کشف واکسن کرونا تا آذرماه

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در نشست امروز کمیسیون آموزش، از تلاش شرکت‌های دانش بنیان برای کشف واکسن کرونا تا آذرماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

احمدحسین فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار   خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست عصر امروز (سه‌شنبه ۲۴ تیر) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، اظهار کرد: نشست امروز کمیسیون به گزارش معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در مورد اقدامات انجام شده در خصوص تحقق شعار سال (جهش تولید) و عملکرد شرکت های دانش بنیان، پارک‌های علمی و فناوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور اختصاص داشت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: ستاری‌فر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از  تلاش شرکت‌های دانش بنیان برای تولید واکسن کرونا خبر داد اظهار امیدواری کرد که تا آذرماه واکسن این ویروس خطرناک کشف شود.

فلاحی یادآور شد: معاون علمی رئیس جمهور همچنین خبرهای خوبی از بازگشت نخبگان به کشور ارائه کرد و این مسئله را یکی از برنامه‌های اساسی این معاونت برشمرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اضافه کرد: پس از توضیحات معاون علمی رئیس جمهور، اعضای کمیسیون بر موضوعاتی از جمله جلوگیری از واردات محصولات تولیدی توسط شرکت‌های دانش بنیان و ضرورت حمایت از استارت آپ‌ها، پارک‌های علم و فناوری تأکید کردند./

پایان پیام

نظر شما