شناسهٔ خبر: 41342946 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

عضو کمیسیون آموزش مجلس:

وزیر ارتباطات پاسخگوی زیرساخت‌های ضعیف سامانه‌های دانشگاهی باشد

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با انتقاد از ایرادات و ضعف سامانه‌های تدریس دانشگاه‌ها، از احتمال دعوت از ارتباطات برای حضور در کمیسیون آموزش برای توضیح درباره ضعف سامانه‌‎های دانشگاهی خبر داد.

صاحب‌خبر -

حسین امامی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت درباره برگزاری غیرحضوری رشته‌های دانشگاهی در ترم پیش رو، عنوان کرد: وزارت ارتباطات برای بستر و زیرساخت‌های آموزش مجازی را تقویت کند و این مسئله مهم‌ترین فاکتور در بحث آموزش غیر حضوری است.

نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی در صورتی که زیرساخت‌ها به مانند ترمی که گذشت، باشد؛ آموزش دانشجویان با آسیب جدی مواجه خواهد شد و به هیچ عنوان رضایتبخش نخواهد بود.

وی با بیان اینکه در ترمی که گذشت، بسیاری از دانشجویان نسبت به برگزاری کلاس‌های مجازی اظهار نارضایتی کردند، افزود: در ترم جدید سامانه‎های دانشگاهی برای تدریس باید مورد بازنگری جدی قرار گیرد و ایرادات بسیاری که در آن‌ها وجود دارد، باید برطرف شود.

امامی تصریح کرد: بهبود سامانه‌های اینترنتی برای تدریس مجازی نیازمند بهبود زیرساخت‌ها از جانب وزارت ارتباطات است و وزارت علوم باید چنین مطالبه‌ای را از وزارت ارتباطات داشته باشد و ضرورت دارد در این راستا با یکدیگر به تفاهم برسند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مجلس شورای اسلامی از احتمال دعوت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به کمیسیون آموزش برای پاسخگویی در زمینه علت ضعف زیرساخت‌های سامانه‌های تدریس در دانشگاه‌ها خبر داد./

پایان پیام

نظر شما