شناسهٔ خبر: 41339871 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون آموزش‌وپرورش قزوین مطرح کرد

توزیع منابع کمک‌درسی کنکور برای دانش آموزان مناطق محروم

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش‌وپرورش استان قزوین گفت: زمان برگزاری کنکور سراسری اواخر مردادماه امسال اعلام‌شده است، آموزش‌وپرورش استان در راستای تقویت بنیه علمی دانش آموزان مناطق محروم توزیع بسته‌های آموزشی و منابع کمک‌درسی را آماده و در اختیار آن‌ها قرار داده است.

صاحب‌خبر -

توفیق محمدحسینی با اشاره به شرکت دانش آموزان قزوینی در کنکور سراسری، تصریح کرد: ۱۰ هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز قزوینی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند، بیش از چهار هزار نفر از جاماندگان کنکور سال‌های گذشته نیز علاوه بر این تعداد در کنکور سراسری امسال از استان قزوین شرکت می‌کنند.

وی افزود: زمان برگزاری کنکور سراسری اواخر مردادماه امسال اعلام‌شده است، آموزش‌وپرورش استان قزوین در راستای تقویت بنیه علمی دانش آموزان مناطق محروم توزیع بسته‌های آموزشی و منابع کمک‌درسی را آماده و در اختیار آن‌ها قرار داده است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش‌وپرورش استان قزوین اظهار کرد: همچنین با توجه به شیوع بیماری کرونا ۲۰ همایش جمع‌بندی دروس توسط کارشناسان این سازمان تولید محتوا شده و طی مدت یک ماه در اختیار دانش آموزان استان در فضای مجازی قرار خواهد گرفت.

بنا بر اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین، وی تأکید کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری امتحانات از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اتخاذ می‌شود و ما تنها مجری برگزاری دستورات آن‌ها در استان خواهیم بود.

محمدحسینی بابیان اینکه استان قزوین سال گذشته رتبه ۱۱ قبولی در کنکور سراسری را کسب کرد، افزود: با اقداماتی که درزمینهٔ هدایت تحصیلی دانش‌آموزان پایه دهم صورت گرفته، انتظار می‌رود در سنوات آتی شاهد روند رو به بهبود جایگاه استان از حیث قبولی داوطلبان در آزمون سراسری باشیم.

وی تأکید کرد: از خانواده‌ها می‌خواهیم تا به آموزش‌وپرورش در موضوع هدایت تحصیلی دانش آموزان اعتماد کنند و از این طریق فرزندان خود را در مسیر موفقیت در تحصیل قرار دهند.

انتهای پیام

نظر شما