شناسهٔ خبر: 41337982 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استفاده از ماسک در بوستان‌های مشهد الزامی شد

داشتن ماسک برای کلیه افراد به بوستان‌های مشهد الزامی است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد با تاکید بر اجرای دستورالعمل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا درسطح بوستان‌ها و فضای سبز شهری گفت: مطابق اعلام ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان و با توجه به لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه به جهت جلوگیری از شیوع موج دوم این بیماری، هماهنگی‌های لازم در قالب دستور العمل‌های ارسالی به مناطق صورت پذیرفته است.

او افزود: مطابق این دستورالعمل ارسالی به مناطق، تا اطلاع ثانوی استفاده از زمین‌های بازی کودکان و تجهیزات ورزشی موجود در سطح بوستان‌ها و فضای سبز ممنوع بوده و کلیه آبخوری‌ها و آبسردکن‌ها غیرفعال است.

معاون شهردار مشهد با تاکید بر ضدعفونی و گندزدایی سرویس‌های بهداشتی، مصلی‌های موجود در بوستان‌ها به ممنوعیت‌های اعمال شده اشاره کرد و ادامه داد: اتراق و نشستن همشهریان در معابر سطح بوستان‌ها و فضای سبز، انجام ورزش‌ها و مراسمات جمعی توسط شهروندان ممنوع بوده و داشتن ماسک برای کلیه افراد و مراجعین به بوستان‌ها الزامی است.
بیشتر بخوانید:
 
یعقوبی بیان کرد: پیمانکار‌های فضای سبز ملزم به تامین ماسک و تجهیزات برای همه کارگران مشغول به فعالیت در سطح فضای سبز می‌باشند.

از شهروندان تقاضا می‌شود  از حضور در بوستان‌ها خودداری کرده و در صورت مراجعه علاوه بر استفاده از ماسک تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام//ف. ح

نظر شما