شناسهٔ خبر: 41337374 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فروشگاه‌های دولتی یزد ملزم به ثبت اطلاعات توزیع لاستیک شدند

یزد- ایرنا- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: شرکت‌های تعاونی و فروشگاه‌های وابسته به نهادها و ادارات استان ملزم به ثبت اطلاعات توزیع لاستیک در سامانه فروش و توزیع این محصول شدند.

صاحب‌خبر -

محمد رضا علمدار در خصوص کنترل و پایش  بازار خرید و فروش لاستیک و بر اساس گزارشات دریافتی در خصوص توزیع لاستیک سواری توسط شرکت‌های تعاونی و فروشگاه‌های وابسته به نهادها و ادارات استان در ماه های اخیر، به کلیه دستگاههای مزبور اعلام کرد: مطابق با دستورالعمل توزیع تایر مصوب کارگروه تنظیم بازار استان و مصوبه کمیته تخصصی لاستیک، هرگونه توزیع تایر سواری با ثبت مشخصات خریداران در سامانه توزیع تایر سواری تحت نظارت صورت می‌پذیرد.

به گزارش روابط عمومی اداره صمت یزد وی افزود: از آنجا که فروش و توزیع لاستیک خارج از شبکه مجاز رسمی ثبت شده، غیرقانونی می باشد، ثبت نام در سامانه مذکور و دریافت نام کاربری توسط نمایندگان این دستگاهها با محوریت  اتحادیه صنف فروشندگان لاستیک شهرستان یزد الزامی شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یادآور شد:  از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۹ فقره پرونده به ارزش ۲۹۰ میلیون و ۹۴۲ هزار ریال در این زمینه تشکیل گردیده است.

برچسب‌ها:

نظر شما