شناسهٔ خبر: 41332312 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

اخبارکوتاه

صاحب‌خبر -

رونالدو در یک قدمی رکوردی تاریخی 

فوق ستاره پرتغالی یوونتوس می خواهد رکوردی بی نظیر به نامش ثبت کند. به گزارش فارس، سایت «کالچو مرکاتو» ایتالیا خبر داد کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس در آستانه رکوردی تاریخی در تاریخ مستطیل سبز است.
رونالدو به دنبال کسب آقای گلی سری آ است و تنها رقیبش در این رقابت ایموبیله، مهاجم لاتزیو با فاصله یک گل بیشتر است. کاپیتان تیم ملی پرتغال در صورت کسب عنوان آقای گلی در سری آ، رکوردی بی نظیر به اسمش ثبت می‌کند. رونالدو در صورت کسب این جایزه به اولین فوتبالیستی تبدیل می‌شود که در 3 لیگ لالیگا، لیگ جزیره و سری آ عنوان آقای گلی را کسب کرده است. کریس در این فصل 28 گل برای بانوی پیر به ثمر رسانده است. ایموبیله با 29 گل صدرنشین جدول برتریان گلزنان سری آ است. رونالدو در سال 2018 با قراردادی 4 ساله با مبلغ 100 میلیون یورو از رئال به یوونتوس آمد. او تاکنون 5 بار توپ طلای بهترین بازیکن دنیا را کسب کرده است. او پیش از این با رئال مادرید و منچستر یونایتد عنوان آقای گلی لالیگا و لیگ انگلیس را کسب کرده است.

وردربرمن خواستار جذب طارمی شد

تیم فوتبال وردربرمن آلمان مذاکرات برای جذب مهدی طارمی را شروع کرده است.
به گزارش ایسنا ، وردربرمن توانست با کنار زدن هیدنهایم در نهایت در بوندسلیگا بماند و اکنون به دنبال تقویت برای فصل جدید رقابت‌های بوندسلیگاست. در همین راستا سران تیم آلمانی، مهدی طارمی، مهاجم تیم فوتبال ایران و فعلی ریو اوه پرتغال را مدنظر قرار دارند تا او را به خدمت بگیرند. طارمی در تابستان به عضویت تیم ریو اوه پرتغال درآمد و موفق شد در اولین فصل حضور در فوتبال اروپا خوش بدرخشد و در ۳۴ بازی برای این تیم ۲۲ گل به ثمر رسانده که از جمله ۱۴ گل در لیگ پرتغال بوده است. این در حالی است که گفته می‌شود طارمی از چند تیم مطرح پرتغال نیز پیشنهاد بازی دریافت کرده است.

هیچ مذاکره‌ای با مدیران گل گهر نکردم

فراز کمالوند می‌گوید مذاکره‌ای با مسئولان باشگاه گل گهر سیرجان نداشته است.
به گزارش «ورزش سه»، بعد از جدایی مجید جلالی از باشگاه گل گهر سیرجان مسئولان این باشگاه برای انتخاب جایگزین او اقدام کرده اند و طی دو روز گذشته در محافل خبری گفته شده که فراز کمالوند گزینه اصلی هدایت گل گهر است. این در حالی است که کمالوند انجام هرگونه مذاکره با گل گهر را رد می کند.
سرمربی سابق تراکتور ، صنعت نفت آبادان وپارس جنوبی درباره احتمال حضورش در گل گهر سیرجان به خبرنگار «ورزش سه» گفت: من این مساله را در رسانه‌ها خواندم اما واقعیت این است که تا این لحظه از باشگاه گل گهر هیچ مذاکره‌ای با من صورت نگرفته است. کمالوند در پایان افزود: البته بعد از جدایی ام از پارس جنوبی دو باشگاه با من صحبت‌هایی برای قبول هدایت تیم‌هایشان انجام دادند که در نهایت این پیشنهادات منجر به شروع همکاری نشد و الان هم تاکید می کنم تا این لحظه مسئولان گل گهر سیرجان مذاکره ای با من قبول هدایت تیم شان نداشتند که بخواهم راجع به آن تصمیمی بگیرم.
 

برچسب‌ها:

نظر شما