شناسهٔ خبر: 41325601 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

اینتر 3-1 تورینو؛ بازگشت آرامش به اردوی نراتزوری

نوید معصومی

اینتر روی یک اتفاق و اشتباه هندانوویچ گل دریافت کرد اما در تمام طول بازی تیم برتر بود و به حق خود رسید.

صاحب‌خبر -

از چارچوب رقابت های سری آ ایتالیا، اینتر و تورینو از ساعت 00:15 در ورزشگاه جوزپه مه آتزا به مصاف هم رفتند. در همان نیمه اول هم اینتر کاملا برتر از تورینو بود اما در پایان نیمه اول با تک گل بلوتی، بازی با نتیجه 1-0 به سود تورینو به پایان رسید. شروع نیمه دوم برای اینتر طوفانی بود و آنها توانستند با سه گل پاسخ دهند. با این پیروزی، اینتر، آتالانتا را در جدول پشت سر گذاشت و حالا هم امتیاز با لاتزیو در فاصله 8 امتیازی صدر است. 

جزئیات بازی

تورنمنت: سری آ ایتالیا

تاریخ: سه شنبه 24 تیر 1399

ساعت: 00:15

استادیوم: جوزپه مه آتزا (سن سیرو)

گلزنان: آندره آ بلوتی (17) برای تورینو

اشلی یانگ (48)، دیگو گودین (51)، لائوتارو مارتینز (61) برای اینتر

شادی الکسیس سانچز و لائوتارو مارتینز

آمار بازی و ترکیب ابتدایی اینتر / تورینو

شرح گل ها

دقیقه 17، آندره آ بلوتی برای تورینو: در ادامه یک ضربه کرنر، هندانوویچ در گرفتن توپ دچار مشکل شد و توپ در دهانه دروازه مقابل بلوتی افتاد و او به راحتی دروازه را باز کرد. 

دقیقه 48، اشلی یانگ برای اینتر: روی ارسال از سمت راست، لائوتارو مارتینز با ضربه سر توپ را برای اشلی یانگ مهیا کرد و او از درون محوطه جریمه با یک ضرب سرضرب با پای راست دروازه را به زیبایی باز کرد. 

دقیقه 51، دیگو گودین برای اینتر: در ادامه یک ضربه کرنر و روی کار ترکیبی زیبای بازیکنان اینتر، الکسیس سانچز با ضربه سر توپ را برای گودین مهیا کرد و مدافع اروگوئه ای با ضربه سر دروازه را باز کرد. 

دقیقه 61، لائوتارو مارتینز برای اینتر: مارتینز پشت محوطه جریمه توپ را از سانچز دریافت کرد و شوت پای راست او با برخورد به مدافع حریف وارد دروازه شد. 

ویدئوی خلاصه بازی

تکمیل می شود

نظر شما